quwerty quwerty
281
BLOG

I to zdjęcie też pokazuje, że narracja MAK/Laska jest fizycznie niemożliwa.

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 5


image

Nad czym ci panowie "eksperci " Laska   się  zastanawiają  ?

http://faktysmolensk.niezniknelo.com/fakty-smolensk.html


-Przecież to widać na pierwszy rzut oka-

cześć ogonowa  nie  odłamała się  w trakcie zderzenia  samolotu  z podłożem, gdyż w takim przypadku wyglądała by tak jak  cześć ogonowa kadłuba  samolotu Embraer, który spadł na ziemię tuż po starcie.


Widać to po charakterze odkształceń  blach poszycia :

- poszycie Embraera rozerwało się w trakcie  zgniatania, miażdżenia a potem lokalnego rozrywania  konstrukcji kadłuba

image

- ogon Tu-154 odpadł wskutek działania sił osiowych ...rozciągających , został oderwany od reszty kadłuba wskutek działania  takich sił

image


- Jaki z tego  wniosek ?


- To już zadanie dla Prokuratury i Podkomisji.


-Dodatek:

Przełamanie kadłuba w innej katastrofie Tu-154; podobny przełom jak Embraera; działanie sił wzdłużnych , ściskających a w dalszej fazie   wzrost wartości sił zginających ( ściskanie po jednej stronie obwodu- rozciąganie po drugiej i rozerwanie   konstrukcji i poszycia kadłuba.

image


Co jeszcze  jaskrawo  widać:

image


1. Krawędzie  przełomu , wystające podłużnice  nie zetknęły  się z podłożem, z glebą.

2. Powierzchnie boczne części  ogonowej  zostały  obrzucone błotem - nie wiadomo  jak i dlaczego..

..ponieważ jak pokazuje  zdjęcie  niżej - powierzchnia  gleby  wokół  była  nie naruszona;  nie naruszona  jest też wyschnięta   trawa.

image


Tak  wygląda  odłamana cześć ogonowa  w normalnej katastrofie  typu CFIT:

image

Owszem  - może  zdarzyć  się i przełom  prawie  gładki  , wzdłuż  wręgi  - w takich  warunkach  zderzenia  z podłożem gdy  udział  sił tnących w  złożonym stanie  naprężeń  jest  istotny - ma to miejsce np wtedy  gdy  jest  duża  prędkość  opadania  i większy  kąt zderzenia  z podłozem

- jak w katastrofie  samolotu  Mitshubishi( następna notka)

Ale i tak czy siak  zawsze  - co wynika z praw  fizyki i wiedzy  o wytrzymałości  materiałów ( czyli  fizyki- fizycznych  własności  materiałów)  występuję  symetria  przełomów  od strony  ogona  i od strony  kadłuba.


inne:

image


CAA Fokker F-50 crash

image

- tak jak wyżej  powinna  wyglądać  końcówka Tu-154 od strony  kadłuba - gdyby w Smoleńsku  miała  miejsce

katastrofa  typu  CFIT.


quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka