11 obserwujących
440 notek
431k odsłon
180 odsłon

Nawet wirtualne złożenie części ogonowej wraku Tu-154 pokazuje, że MAK kłamie.

Wykop Skomentuj1

  Rosjanie liczyli , że uda się  sprawę "katastrofy"  rozegrać z Polakami  tak, że to sami Polacy  zgodzą się  na zniszczenie wraku; Tusk i Sikorski  by się na to zgodzili  w imię ... nie wiadomo czego.

  W Polsce  ruskie trolle rozpętały  kampanię szydzenia  z "katastrofy"   , wrzucając  hasełka  typu " wrak na  medaliki"  itd.

  Niestety dla Rosji  zmieniła się władza  w Polsce  i dlatego ten plan do tej pory  się   nie udał  ( nie chcą ze względów wizerunkowych likwidować szczątków sami ...)


 Rosjanie w końcu być może  zniszczą  wrak -  gdyż umożliwienie  dostępu do niego, umożliwienie  złożenia  , złożenie  go pokazałoby  dobitnie, że  narracja  MAK na temat "katastrofy" jest  kłamstwem.

  Jak ktoś ma trochę wiedzy z  mechaniki  to  wie i rozumie , że  nawet prosta wizualizacja  - wirtualne  złożenie  końcowej części kadłuba z ogonem  pokazuje , że taki stan  szczątków  samolotu nie  odpowiada narracji MAK  - narracja  MAK w zakresie  rozpadu samolotu  mówi o zdarzeniu  fizycznie niemożliwym

  Wystarczy  popatrzeć na  to zdjęcie i chwilkę się zastanowić ( zamieszczone poniżej zdjęcie  z innej katastrofy pokazuje jak  to powinno wyglądać  w przypadku "zderzenia  z podłożem  o małej energii" jak je celnie  określił... dr Maciej Lasek)

image

image

image


Chyba  to jest jasne ?


- Z praw mechaniki, fizyki wynika , że  gdy kadłub rozpada się w taki sposób  , że  krawędź przełomu  z jednej strony jest "gładka" równa  - to i przylegająca do niej ( tuż przed rozerwaniem) krawędź przełomu  z drugiej strony  będzie miała podobny wygląd  ; dodatkowo  i stan tego fragmentu kadłuba po obu stronach  w odległości  powiedzmy  20 cm od krawędzi  przełomu będzie podobny.


Widać to wyraźnie na zdjęciach  z katastrofy samolotu  Mitshubishi , który  zderzył się z podłożem z impetem większym  niż Tu-154 w  Smoleńsku.

image

image

Samolot  uderzył  w nachylenie terenu - tak więc kąt  zderzenia  był rzędu  40 stopni , prędkość  zapewne  nieco ponad 200 km/godz.


Zwraca uwagę stan  wraku po takim zderzeniu  :

image

 nie rozpadł się w drobny MAK, choć i tu wszystkie osoby na pokładzie  zginęły.

http://www.tsb.gc.ca/eng/enquetes-investigations/aviation/2016/a16a0032/a16a0032.html


..

O to chodzi:

image


Przy odłamaniu części  ogonowej  ZAWSZE  występuje  symetria  przełomu  po obu jego stronach.  ( po katastrofie obraz może byc  zupełnie  inny tylko w jednym  przypadku:  gdy  np. część od strony kadłuba strawi  pożar  - co często  ma miejsce)

image

i:

image

image


Wykop Skomentuj1
Ciekawi nas Twoje zdanie! Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Salon24 news

Co o tym sądzisz?

Inne tematy w dziale Polityka