nolas nolas
400
BLOG

Na czym "jedzie" Nitras?

nolas nolas Polityka Obserwuj notkę 10

Od pewnego czasu obserwuję zachowania i reakcje posła Nitrasa. Muszę powiedzieć, że zachowanie tego posła budzi u mnie poważny niepokój. Wielokrotnie bardzo ekspresyjne zachowanie Nitrasa przekraczało granice jak to się powszechnie mówi zdrowego rozsądku. Już wielokrotnie obserwowałem bardzo kontrowersyjne, publiczne wystąpienia wielu posłów. 

W polskim sejmie nawet doszło już do rękoczynów w wykonaniu niejakiego Lenza. Posłowie krzyczeli z mównicy oraz ław sądowych. Urządzali publiczne demonstracje, okupowali mównicę, rzucali wszystkim co mieli pod ręką, ale tak "nakręconego" posła jakim jest Nitras nie widziałem w polskim sejmie nigdy. Zachowania posła Nitrasa mogą świadczyć tylko o tym, że ma on poważne problemy ze swoim niestabilnym stanem emocjonalnym lub...nawet o tym nie chcę myśleć, używa substancji psychoaktywnych. 

Nasuwają mi się dwa pytania.

Czy posłowie w polskim parlamencie w jakikolwiek sposób są kontrolowani na obecność narkotyków? Czy posłowie uzyskujący prawo zasiadania w ławach sejmowym nie powinni przedstawiać choćby marszałkom sejmu lub senatu zaświadczeń lekarskich stwierdzających, iż poseł na sejm RP lub do senatu RP jest zdrowy psychicznie lub nerwowo? 

 

nolas
O mnie nolas

Absolwent Wydziału Nauk Społecznych - Politologia, Dziennikarstwo. Studia podyplomowe Uniwersytet Ekonomiczny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka