Mieszczuch7 Mieszczuch7
929
BLOG

Po Tusku, GW, TVN... O czym więc ja będę pisał, kiedy nie będę już musiał z nimi walczyć?

Mieszczuch7 Mieszczuch7 PO Obserwuj temat Obserwuj notkę 35

Po długiej znowu przerwie napisałem wczoraj coś dla "Salonu24", ale nie był to dla czytelników żaden hit... Miło było zobaczyć na tym zmienionym nie do poznania "Salonie24" notkę Elig, choć krótką, która obchodzi 12-lecie pisania bloga z dorobkiem ponad 3,5 tysiąca tekstów.  Natchnęło to i mnie, żeby sprawdzić, jak długo już piszę i znalazłem najstarszą moją "salonową" notkę z 1 maja 2010 r., zatem to już 11 lat i prawie tysiąc tekstów! Sam staż to nic, trzeba za każdym razem umieć zainteresować czytelnika.

Wczoraj pisałem o problemie z TVN-em, a dziś odkryłem, że moja pierwsza notka, sprzed 11 lat, również była o problemie z TVN-em... I tak sobie pomyślałem, a jakby tak tego TVN-u rzeczywiście już nie było, przecież "Gazeta Wyborcza" też się już kończy, zmienia się otoczenie, to o czym ja bym pisał, z czym walczył? Bo przecież to pisanie wzięło się właśnie z tej wykreowanej wojny polsko-polskiej po katastrofie smoleńskiej... Poddawałem wtedy analizie strategię Platformy, zarazem strategię TVN z red. Moniką Olejnik, a dziś widzę, że tu się nic nie zmieniło, nadal stosowane są te same chwyty poniżej pasa. W tamtym czasie, tak trudnych, świeżych emocji, gdy ziemia na grobach jeszcze nie osiadła, w wywiadzie dla "Gazety Wyborczej" Komorowski, mówiąc o Śp. Lechu Kaczyńskim, podkreślał:

"Groźne bywają złe charaktery i zły styl uprawiania polityki ludzi władzy."

I cóż, co Tusk po swoim niby triumfalnym powrocie do Polski w sierpniu 2021 r., po 11 latach, mówi do Rady Krajowej PO, jaki nowy ton nadaje, jakie nowe kierunki ich strategii wskazuje? Cytuję:

"Pierwszym obowiązkiem jest walka ze złem. Nie mam żadnych wątpliwości, że to zło ma szczególnie odrażający charakter. Po tych 5 tygodniach mogę jasno stwierdzić, że ta władza jest nie tylko zła, ale jest też słaba i bezradna..."

Tusk, Komorowski, ogólnie cała ta ich Platforma nie ma nic nowego do powiedzenia. Nie ma nic do powiedzenia poza tym, że niby PIS jest zły, PIS niszczy Polskę, trzeba zmienić władzę... Czas Tuska się skończył. Czas Platformy się skończył i kończy się czas ich tuby - "Gazety Wyborczej", i tak samo naturalnie kończy się czas ich TVN-u. Na razie widzą tylko pustotę Tuska i jego bagaż w postaci negatywnego elektoratu. Na razie nie dostrzegają pustoty TVN-u i jego obciążenia też negatywnym wizerunkiem, ale to nieuchronnie przyjdzie... Ani Tusk nie jest w stanie odbudować PO, ani "Gazeta Wyborcza" nie jest w stanie odbudować swojej pozycji, ani TVN nie powróci do minionego czasu... O czym więc ja będę pisał, kiedy nie będę już musiał z nimi walczyć?


https://natemat.pl/368375,tusk-bezwzgledny-wobec-rzadow-pis-to-zlo-ma-odrazajacy-charakter

https://www.salon24.pl/u/notatnikmieszczucha/177016,strategia-platformy-ciosy-ponizej-pasa


Mieszczuch7
O mnie Mieszczuch7

„Jedenaście dni temu dość mało znany bloger Mieszczuch7 napisał bardzo ciekawą notkę p.t. "Nowy mur - warszawski". Jako pierwszy zauważył on, że dzięki stalowym barierkom Pałac Prezydencki zaczął przypominać warowną twierdzę. Porównał on to do muru oddzielającego Żydów od Palestyńczyków oraz do wysokich płotów, które rozdzielają katolików i protestantów w Belfaście. Później także inni publicyści /n.p. Johny Pollack/ czynili podobne porównania, ale Mieszczuch7 był pierwszy. Jego poprzednia notka o ataku na niezawisłość Rzecznika Praw Obywatelskich też była bardzo interesująca. Warto zaglądać na ten blog.” elig, 28.08.2010

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka