obiboknawlasnykoszt obiboknawlasnykoszt
431
BLOG

Przyszedłem tu z tatową lampą i ją tu zostawiam.

obiboknawlasnykoszt obiboknawlasnykoszt Kultura Obserwuj notkę 0

 

Niech oświetla Wam dorgę do prawdy, gdy zgaszą Wam tutaj ostatnią świeczkę i zapalą diabłu ogarek.

 

 

Niech Prawda z tą moją tatową lampą naftową trafi pod strzechy polskich domostw.

Niech da Wszytkim ludziom ciepłe światełko przy dziele poszukiwania prawdy.

Jedni zabili mojego Brata, a inni z premedytacją zabijają co dnia Moją Ojczyznę, POLSKĘ!

 

Jestem Polakiem – to słowo w głębszym rozumieniu wiele znaczy. Jestem nim nie dlatego tylko, że mówię po polsku, że inni mówiący tym samym językiem są mi duchowo bliżsi i bardziej dla mnie zrozumiali, że pewne moje osobiste sprawy łączą mnie bliżej z nimi, niż z obcymi, ale także dlatego, że obok sfery życia osobistego, indywidualnego znam zbiorowe życie narodu, którego jestem cząstką, że obok swoich spraw i interesów osobistych znam sprawy narodowe, interesy Polski, jako całości, interesy najwyższe, dla których należy poświęcić to, czego dla osobistych spraw poświęcić nie wolno.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura