pizzojad pizzojad
452
BLOG

Rząd PiS zapowiada.....

pizzojad pizzojad Polityka Obserwuj notkę 30

Przed chwilą  przeczytałem na onecie  artykuł zatytułowany "Będzie nowy kodeks pracy". W związku z nim naszła mnie pewna refleksja którą zapragnąłem się podzielić.


Od ponad roku PiS coś zapowiada, między innymi zapowiadał że ma teczkę (niebieską) pełną GOTOWYCH ustaw które mają te zapowiedzi wprowadzić w życie. A może by tak ktoś się pokusił o zestawienie: co PiS już zrealizował oraz jak ta realizacja ma się do wcześniejszych zapowiedzi.


Może więc, na początek:
- Macierewicz ministrem obrony: zapowiadano że nie będzie
- Podatek bankowy: miało być 5.5 mld dla budżetu nie wpływające na wzrost kosztów bankowych dla obywateli, wygląda że będzie połowa z tego wpływu a usługi bankowe jednak zdrożały.
- 500 na KAŻDE dziecko:  połowa dzieci w Polsce nie jest objęta programem 
- Rezygnacja z konkursów w służbie cywilnej, pozwalająca już bez jakichkolwiek ograniczeń obsadzać stołki swoimi:  ktoś to zapowiadał?

- darmowe leki dl emerytów 75+: coś tam będzie pod koniec roku, ale środków w zarezerwowanych budżecie wystarczy na darmową paczkę aspiryny miesięcznie dla każdego emeryta objętego programem
. - itd. itp. 


Apel do zwolenników PiS. Proszę, pokażcie mi jak bardzo się mylę, wpisujcie komentarze z listą spełnionych obietnic PiS. Udowodnijcie mi że mylne jest moje odczucie iż jedyne co PiS ma do zaoferowania to nieustanna biegunka wciąż nowych obietnic. Obietnic, których niezrealizowanie jest przykrywane  kolejnymi obietnicami. A jeśli już w drodze wyjątku coś jest realizowane to wychodzi z tego jakaś karykatura wymagająca niemal natychmiastowych modyfikacji.

pizzojad
O mnie pizzojad

hmm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka