Dobry1 Dobry1
36
BLOG

Pytania

Dobry1 Dobry1 Rozmaitości Obserwuj notkę 0


Co? Gdzie? Kiedy? Jak?

Czy będziesz szedł, czy stał

Pytania zawsze cię dopadną.

Niejedno przyssie się do ciebie

W mózg się wwierci

Będzie chodzić za tobą krok w krok

I dręczyć, od świtu po mrok.

No i tak, na około – dzień po dniu.

Aż rzucisz, jakiś ochłap mu

Staniesz jak wryty, usta otworzysz

- I mało brakowało by

Wyleciało z nich, jak z procy

- Wiem! – Ale?

Okazało się źeś nie otworzył ich wcale.

Zagryzasz wargi raz i dwa

Wijesz się niczym wąż

Patrzysz na boki, w przód i w tył

I zauważasz – jam tu był!

A wydawało się, żem szukał chodził

Bywało, żem czołgał się

Gzie jestem?

Czy ktoś oświeci mnie?

Co? Gdzie? Kiedy? Jak?

Czy będziesz szedł, czy stał

Pytania zawsze cię dopadną.

Niejedno przyssie się do ciebie

W mózg się wwierci

Będzie chodzić za tobą krok w krok

I dręczyć, od świtu po mrok.

No i tak, na około – dzień po dniu.

Aż rzucisz, jakiś ochłap mu

Staniesz jak wryty, usta otworzysz

- I mało brakowało by

Wyleciało z nich, jak z procy

- Wiem! – Ale?

Okazało się, źeś nie otworzył ich wcale.

Zagryzasz wargi raz i dwa

Wijesz się niczym wąż

Patrzysz na boki, w przód i w tył

I zauważasz – jam tu był!

A wydawało się, żem szukał chodził

Bywało, żem czołgał się

Gzie jestem?

Czy ktoś oświeci mnie?


Dobry1
O mnie Dobry1

Dziennikarzem Obywatelskim

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości