Piotr Glownia Piotr Glownia
343
BLOG

Jakiej Polski ja, Piotr Głownia, chcę?

Piotr Glownia Piotr Glownia Polityka Obserwuj notkę 13

Chcę Polski odrodzonej. Tej Polski etnicznych udokumentowanych Słowian sprzed 1795 roku. Koniec dyskusji. Mojego zdania nie zmienię. Wiem czego chcę i nie będą mi wmawiać co mam chcieć innego.

Wiem jak to osiągnąć i nie będą mi wmawiać, że jest to niemożliwe. Szukają idiotów, to szukają gdzie indziej. Nic nie zostanie etnicznie obcemu sprzedane tutaj. Obcy, szukajcie sprzedawczyków gdzie indziej.

Semper Fidelis!

Jestem Sarmatą, słowiańskim Polakiem, tradycjonalistycznym konserwatystą ideologii politycznego sarmatyzmu z edukacją informatyka. Mieszkam w Szwecji całe moje dorosłe życie i moim ideałem dobrze zarządzanego państwa jest Japonia, Singapur i Korea Południowa, a Szwecja anty-ideałem. Nigdy się nie zintegrowałem w Szwecji i żyję poza nawiasem jego społeczeństwa.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka