ogrodniczka ogrodniczka
1816
BLOG

A ja już mam covidowy paszport :-))), a Ty...? :-)))

ogrodniczka ogrodniczka Koronawirus Obserwuj temat Obserwuj notkę 200

Aha, już jestem w tej lepszej części depopulacji :-)

Wczoraj udało mi się go wydrukować, bo przedwczoraj ciągle wyskakiwał "błąd" :-(

Jest piękny - składany na czworo - wprawdzie czarno-biały - ale to chyba nie przeszkadza.

Trzymam go jako skarb największy - no bo co teraz może mieć większą wartość? Chyba nic!

Wprawdzie jedna osoba z rodziny powiedziała, że jest jej smutno, że popieram segregację - ale ja szybko odpowiedziałam, że segregacja leży w naturze społeczności.

Na przykład na studia przyjmują tylko z maturą - czy to nie jest segregacja dla tych, co matury nie mają, a chcieliby sobie postudiować?

Chyba już mogę być bezmaseczkowa, choć nie wiem tego do końca; mogę cieszyć się życiem bardziej, licząc, że katastroficzne przepowiednie antyszczepionkowców nie spełnią się, a jeśli się spełnią, to może mnie ominą...

Może coś wygram na loterii - choć nie wiem jak do niej przystąpić - po prostu "żyć nie umierać i nie dać się ukoronować" - jak powiedział mi lekarz podczas wrześniowej kontrolnej wizyty :-)))

Dział: koronawirus

ogrodniczka
O mnie ogrodniczka

Jestem, więc myślę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości