kemir kemir
535
BLOG

Rozważam...

kemir kemir Rozmaitości Obserwuj notkę 52

Rozważam bardzo poważnie ograniczenie PISANIA bloga i przejście na VLOGA , czyli bloga w w wersji audio i video. Mam przyzwoity sprzęt do nagrywania, wiedzę i jakieś tam umiejętności filmowe - łącznie z montażem,  musiałbym jedynie zainwestować w jakiś przyzwoity mikrofon. Niedoskonałości wyjdą w "praniu", ale szybko się uczę i staram się zawsze być perfekcjonistą. Obawy: nadmiar hejtu i niepożądana rozpoznawalność - zresztą te dwa czynniki są ze sobą powiązane. Obaw związanych w występem przed szerokim audytorium nie mam  - już to nie raz przerabiałem i zostałem przeszkolony. Ponadto mam podobno "radiowy głos". Pierwsze, na razie prymitywne próby - raczej porażka. Ale wiem co jest nie tak. Trzeba popracować. Na razie mam "lenia" i rozważam...

Ciekaw jestem Waszych opinii. Może jakieś rady?

kemir
O mnie kemir

Z mojego subiektywnego punktu widzenia jestem całkowicie obiektywny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości