lida-mamourian lida-mamourian
138
BLOG

Dzisiaj jest 40 rocznica zwycięstwa rewolucji islamskiej w Iranie

lida-mamourian lida-mamourian Polityka Obserwuj notkę 20

Dzisiaj są 40 obchody rocznicy rewolucji Islamskiej w Iranie , poszłam na ulicę Enghelab(Rewolucja) i widziałam tłum ludzi. Ja przeszłam tylko kawałek drogi między placem Enghelab (plac rewolucji) do placu Azadi(Plac wolności) . Ja nie dotarłam na plac Azadi dlatego że trudno było się posuwać między ludźmi i tylko przeszłam o koło 1 kilometr razem z ludźmi i potem wróciłam.

Ulica Enghelab była podzielona na dwie części , tak samo jak kiedy samochody jadą, byli dwie rządki ludzi , jedeno szło w stronę Azadi , a drugie wracało na Enghelab .

Kiedy szłam w pewnym momencie zauważyłam że na raz, 10-15 Amerykańskich flag podpalili , jedną Izraelską flagę też widziałam.

Tak jak chodziłam po ulicy co krok była puszczona muzyka , ale muzyka która mnie zainteresowała była taka rewolucyjna muzyka śpiewana z ust Amerykanów którą poniżej przetłumaczę.

piosenka jest taka ,słowa:

Zabijamy , Zabijamy, Zabijamy

my się radujemy kiedy zabijamy , porywamy i rozbijamy

na lądzie , na statku, w alejach i w domach

mamy prawo zabijać

po jednym zabijamy

świat nie reaguje na nas więc mordujemy

Zabijamy w Gaza i w Jericho

Zabijamy w Sabra i Shatila (kampy)

my się radujemy mordowaniem, rozbijaniem i rozdzieraniem i zabijamy

kto na to zwraca uwagę? kto rozumie ? kto o tym myśli?

B.B. C jest po naszej stronie

C.N.N jest po naszej stronie

my najlepiej wiemy że prawo człowieka to obłuda

my mordujemy zimną krwią i z uśmiechem

Organizacja narodów zjednoczonych nie jest ważna, my mordujemy

świat przymknął oczy i my chowamy nasze rakiety

rozbijamy ręce i nogi

komu ważne że kto zabija , kto morduje?

wszyscy oglądają międzynarodową ligę piłki nożnej

naprawdę świat jest doskonały

a komu się należy puchar piółki nożnej?

czy Guardiula czy Jose Luis Mourinho?

czy na placu zabaw rozdają jedzenie?

My mordujemy w Gaza i w Jericho

my mordujemy w Sabra i Shatila(palestyński kamp)

my się radujemy kiedy mordujemy rozbijamy , rozdzieramy i mordujemy



Jak trzeba przewrócić Pokój do świata??!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka