OstatniMit OstatniMit
589
BLOG

Orędzie polityczne od pana Krzysztofa Kononowicza

OstatniMit OstatniMit Polityka Obserwuj notkę 2

    Parę dni temu, w czasie długiego weekendu wybrałem się w region Białegostoku, aby odwiedzić zamieszkałego na ulicy Szkolnej bohatera polskiej popkultury. Pan Krzysztof Kononowicz, udzielił mi dość obszernego wywiadu, w który wcinał się regularnie pan Suchodolski. Niedługo opublikuję treść tego wywiadu, bo był on nie tylko zabawny, ale i do bólu szczery. Zadziwiło mnie to, jak wielkie pojęcie o realnej polityce i kwestiach międzynarodowych ma pan Krzysztof. Teraz jednak, zamieszczę tutaj orędzie mojego szanownego Gospodarza, który prosił mnie, abym zamieścił je jako artykuł. To głos ludu, to szczere słowa płynące z serca. Zapraszam do lektury.


"Szanowni Państwo, Kochani Moi!

    Nie wiem czy mam startować, czy nie, ale zbliżają się wybory samorządowe, prezydenckie, a ja nie mam pieniążków. A chcę startować! Chcę bardzo wystartować! Chcę startować do samorządu, na prezydenta miasta, lub Polski. 

    Szanowni państwo, kochani mam specjalne konto. Proszę przelewać pieniążki, jak ktoś może to po pięć, po dziesięć, po sto złotych. Program mam, ale nie zdradzę go. Kochani moi, tu mam szable mojego dziadka ułana! Tą szablą wypleni się szelmostwo, złodziejstwo i nieprawość. Tak jak dziadek mój walczył o Polskę, tak ja będę walczył o Polskę. 

    Nie będzie łapustwa, będzie tylko uczciwa Polska Rzeczpospolita. Tą korupcję, co jest, zgładzę tą szablą i przetnę pępowinę dla korupcji.  Żeby był w Polsce dobrobyt, żeby Polska była OD MORZA DO MORZA, jak mówiłem w poprzednich wyborach. Żeby Polska była bogata i szeroka! Tak poprowadzę do walki, jak mój tatuś świętej pamięci prowadził też! Był ułanem, jechał razem na koniu i walczył. Tak samo ja, poprowadzę Was do boju, do walki. 

    Proszę, piszcie do mnie listy. MAM NADZIEJĘ ŻE RAZEM WYGRAMY POLSKĘ! 

    Razem zlikwidujemy tą diabelską pępowinę korupcji i bandyctwa! 

    Kandydat na prezydenta Krzysztof Kononowicz"


    Naprawdę wzruszyłem się tym orędziem i zrozumiałem że jeśli nie dopuścimy takich ludzi - odważnych i zdecydowanych, to Polska nie odzyska godności. Myślę też, że taki człowiek, człowiek serca, rządziłby krajem lepiej niż Ci wszyscy Świrscy, Kaczyńscy, Karonowscy i Jakowie. 

    Jeśli jesteście zainteresowani wywiadem, mogę go również zamieścić. 

OstatniMit
O mnie OstatniMit

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka