Oszołom 404 Oszołom 404
150
BLOG

Oświadczenie na temat PiS

Oszołom 404 Oszołom 404 Polityka Obserwuj notkę 4

Wiem, że to nie trafi na SG i mam to generalnie gdzieś, bo piszę dla siebie, a nie dla poklasku.

Miałem dziś w planach notkę piętnującą największe idiotyzmy, które PiS popełnia. Miała to być zabawna przeróbka "ujawniamy plan 16 punktów".... pokazujący 16 największych idiotyzmów jakie PiS aktualnie sam dokonuje z punktu widzenia marketingu, socjologii czy zarządzania tłumem i dokonuje publicznego samozaorania. Miał być punkt o linczowaniu Ziemkiewicza, Warzechy, aby odstraszyć elektorat umiarkowany, albo proces wytoczony Wałęsie, dzięki któremu wszyscy się dowiedzą, że jest zarzut o to, że to Jarek zabił brata - i nawet jak ktoś o tym dotąd nie usłyszał (jak ja) to usłyszy dzięki procesowi i jego medialnej otoczce . Miała to być parodia 16 punktów "ujawnionych" przez "wpolityce". Byłoby zabawne i "z jajem". Pewnie bym trafił na stronę główną. Pewnie bym miał parę tysięcy wyświetleń...


Ale po przemyśleniu doszedłem do wniosku, że dlaczego mam dawać pisowcom i sztabowi PiS gotowe recepty na to czego unikać i co powinni robić. Czytając notki widzę, że wielu bloggerów praktycznie przytacza to co napisałem ostatnio. Skoro sztab PiS nadaje się do utylizacji odpadów i oderwał się od rzeczywistości to ich problem. Nie będę świadczył PiS gratisowych usług seksualnych, tak jak to robią "pożyteczni" z RN czy ONR poprzez "demonstracje poparcia" czy "marsze niepodległości" albo zapewnienie o gotowości do pacyfikacji demonstracji nie dostając od PiS nic w zamian. Nie chcę być pisowską darmową cichodajką, jak oni. 

A niech się ten cały PiS sam się utopi robiąc to, co robi teraz.

Ku Chwale Ojczyzny

Jeśli dostałeś banana, to najprawdopodobniej za chamstwo, wulgaryzmy, atak ad personam, lub stosowanie jednej z wymienionych tu sztuczek: Erystyka Erystycznych nie obsługujemy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka