pafere pafere
266
BLOG

Czy obywatele Francji przyparli do muru prezydenta Macrona?

pafere pafere Świat Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

W sobotę 9 marca wziąłem udział w zebraniu obywateli francuskich (citoyens français) w leżącym nad Jeziorem Genewskim Thonon-les-Bains. To niewielkie miasto-kurort zamieszkuje około 30 tys. mieszkańców (...)

Podkreśliłem, że warto nawiązywać kontakty pomiędzy organizacjami antysystemowymi po to, by narody nie dały się zmanipulować przez media. Narody Europejskie powinny wiedzieć, że w gruncie rzeczy z rządzącymi mamy te same problemy. Otrzymałem oklaski. Powiedziałem również, by zebrani nie dali się nabrać na socjalizm. Kilkadziesiąt lat temu przecież każdy w Polsce miał zagwarantowaną pracę i wszystko było państwowe, ale to, wbrew oczekiwaniom, doprowadziło do zapaści gospodarczej i kryzysu cywilizacyjnego (...)

Czy obywatele Francji przyparli do muru prezydenta Macrona?

pafere
O mnie pafere

"Najważniejszym imperatywem ekonomicznym jest przykazanie Nie kradnij!. Stosowanie się do niego przez władze, jak i przez obywateli, jest podstawowym warunkiem optymalnego rozwoju gospodarczego i dobrobytu" - Jan M. Małek, założyciel i Prezes Fundacji PAFERE. Wesprzyj nas: Volkswagen Bank Direct PL 3321 3000 0420 0104 0942 1500 01 Przelewy spoza Polski: SWIFT: ING BP LPW PL 33 2130 0004 2001 0409 4215 0001

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka