pik pik
19
BLOG

Polityka Powstańcza

pik pik Powstanie Warszawskie Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Powstanie Warszawskie – kurz po obchodach opadł.

Nakręcanie całej otoczki obchodów Powstania Warszawskiego przeszły koło mnie. Sama godzina „W” dopadła mnie w jednym z supermarketów budowlanych.

5 minut do godziny „W”

W głośnikach w supermarkecie słychać komunikat: „W związku z obchodami rocznicy Powstania Warszawskiego prosimy o minutę ciszy”.

Nie wiem czy ktokolwiek zanotował to ogłoszenie.

2 minuty do godziny „W”

Komunikat został powtórzony – reakcja na niego dokładnie taka sama jak wcześniej.

Godzina „W”

Moja karta płatnicza przejechała przez terminal.

Nie widziałem osób zatrzymujących się

Nie widziałem osób, które w jakikolwiek uczciłyby obchody rocznicy Powstania

Wieczorem, Wiadomości

Piękne ujęcia stojących na ulicach samochodów i ludzi wsłuchujących się w dźwięki syren.

„Jest prawda czasu i prawda ekranu” (Miś)

pik

pik
O mnie pik

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura