piko piko
403
BLOG

Teatrzyk Pikuś przestawia - Zakupy

piko piko Społeczeństwo Obserwuj notkę 36

Odsłona I

Dzień dobry

Dzień dobry

Czy macie klawiaturę?

Tak

Po ile

30 zł

Poproszę.

Proszę

Dziękuję

Do widzenia

Do widzenia


Odsłona II

Dzień dobry

Dzień dobry

A wie pan że jestem gejem i nie lubię PiSu.

Nie wiedziałem. W czym mogę pomóc.

Czy macie klawiaturę?

Tak

Po ile

30 zł

Poproszę.

Proszę

Dziękuję

Do widzenia

Do widzenia


Odsłona III

Dzień dobry

Dzień dobry

Czy robicie strony www?

Tak.

Potrzebuję witrynę dla organizacji LGBTQ+.

Niestety nie zrobimy panu.

Dobrze zapłacę.

Niestety nie zrobimy.

Szkoda. Do widzenia

Do widzenia.


Odsłona IV

Dzień dobry

Dzień dobry

Czy robicie strony www?

Tak.

Potrzebuję witrynę dla organizacji LGBTQ+.

Niestety nie zrobimy panu.

Dlaczego?

Nie muszę się przed panem tłumaczyć ale dla jasności powiem - nie przykładamy ręki do propagowania dewiacji.

Pan odmawia?

Tak.

Ja wam pokażę .... !!!

Nie wiem czy jest pan LGBTQ+ ale na pewno jest ekshibicjonistą. Tym bardziej nie zrobimy. Żegnam.

piko
O mnie piko

Jaki jestem? Normalny - tak sądzę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo