POLFIC POLFIC
490
BLOG

Co się z Wami stało?

POLFIC POLFIC Polityka Obserwuj notkę 49

Witam,

Pamiętacie jeszcze? Pamiętacie jak cieszyliście się, gdy pan Roman Kluska współtworzył program PiS? To nie było tak dawno. Cieszyliście się, że będzie prorynkowo, polityka będzie dla przedsiębiorców. Ja pamiętam. 

A co teraz z Was zostało?

Dogadujecie się z komunistami, żeby wdrożyć komunistyczny plan UE.

Z zapałem wdrażacie komunistyczny Zielony Ład.

Forsujecie maski na ludziach i paszporty szczepionkowe.

A teraz posłuchajcie tego samego pana Kluskę. Ładna prowadząca jako bonus :)

Posłuchajcie. 

On dużo mówi o korporacjach. Przypomina mi się, lata temu, gdy pracowałem w jednej z największych międzynarodowych firm. Obserwowałem z bliska ten owczy pęd do Chin. Kupować w Chinach, inwestować w Chinach. Owalczyłem się wtedy, żeby kupować w Polsce. Może drożej, ale duuuuużo bezpieczniej dla projektów. Czasami wygrywałem, częściej przegrywałem. Nacisk na Chiny był straszny. Też słyszałem o zyskach przekraczających straty. I co? Wyhodowali chińskiego smoka, z którym teraz będzie ciężko wygrać. 

To stare doświadczenie mi się przypomina, gdy patrzę na ten owczy pęd ku korporacyjnym szczepionkom. Teraz też słyszę o zyskach przekraczających straty. Te same argumenty. I tak samo się skończy. Wyhodujemy korporacyjnego smoka, z którym będzie równie ciężko wygrać. 

A teraz posłuchajcie i .... popatrzcie w lustro. O ile oczywiście jeszcze lustro macie. 

Pozdrawiam :)




POLFIC
O mnie POLFIC

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka