Od dnia dzisiejszego, idąc z duchem czasu i w miarę pojawiających się kolejnych nagrań, Donald Tusk postanowił wyprzedzić sytuację. Aby uniknąć wszelkich podejrzeń, wprowadził zmianę papieru firmowego swojej kancelarii. Już nikt i nigdy nie powie, że wszelkie działania, jakie podejmowane są w kancelarii prezesa, mają związek z jakimiś tam restauracjami i bluźnierczymi balangami. Oto ośmiorniczka, nowy znak firmowy Donalda Tuska, nie ma z tym nic wspólnego. Przecież to proste wytłumaczenie. Donald Tusk jest miłośnikiem rżnięcia w gałę. Ośmiorniczka stanowiąca nowe logo kancelarii Donalda Tuska, to ta ośmiorniczka, która odgadła zwycięzcę mistrzostw w RPA. Także proszę ośmiorniczkę o imieniu Paul nie mylić z Sową.

Kogo wytupuje tym razem ośmiorniczka? - tego jeszcze nie wiadomo. Stąd premier dalej rżnie w gałę.
Inne tematy w dziale Polityka