Potworniusz Potworniusz
79
BLOG

Ludwik Olczyk AD 1988: Okrągły Stół

Potworniusz Potworniusz Polityka historyczna Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Okrągły stół

Więc nie mamy już żadnego wyjścia
chora rzeczywistość
kazała nam podać sobie ręce
który to już raz

w tym momencie nasze oczy są bez wyrazu
lecz już za chwilę
będzie z nich biło promienne zaufanie
na jakiś czas przynajmniej

teraz lekkie rozluźnienie
ale ... czy w tej dłoni
na pewno nie ma pałki
... nie, przecież jest już inaczej

Tylko ta opętana kobieta nad ranem
gdzieś we mnie, sączy swoje, mówi
więc tym razem nie będą strzelać,
bo brakuje już mi synów na odstrzał

20-21 IX 1988
Potworniusz
O mnie Potworniusz

Potłuczony życiowo, ale jeszcze niedobity optymista. Nieco przerażony stanem debaty publicznej w Polsce. Lubię jak ludziom dobrze się wiedzie. Chciałbym by ludzie władzy widzieli społeczeństwo jako całość, organizm. Szukam ludzi podobnie myślących i ludzi, z którymi mogę się nie zgadzać, ale też szanować. Zajmuję się historią muzyki filmowej, a także genealogią Polski, zwłaszcza Grodzieńszczyzny. Bliskie są mi także sprawy społeczne, zwłaszcza problematyka wykluczenia społecznego. Jednym z ważniejszych priorytetów mojego życia jest upowszechnianie wiedzy o historii kultury, czego konsekwencją jest współpraca z Wikipedią, a wcześniej z Filmwebem czy Programem III Polskiego Radia. Mój egotyzm pozwala mi przypuszczać, że jestem ostatnim żywym wierzącym heretykim w moim kraju, a do tego mistykiem. Więcej pewnie wyjdzie na jaw poprzez moje niezborne pisanie. Kocham też Ziemię Grodzieńską i jej dzieje. http://forum.rodygrodzienskie.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka