Primanatura Primanatura
181
BLOG

Apel o zwolnienie z podatków PIT

Primanatura Primanatura Rozmaitości Obserwuj notkę 0

 Drogi Panie Rostowski,

"w obecnych warunkach największego i najbardziej przedłużającego się kryzysu gospodarczego od 80 lat", ze względu na poważny deficyt w moim rodzinnym budżecie, apeluję o zwolnienie mnie z obowiązku płacenia podatków PIT, aż do odwołania tegoż kryzysu.

Podatki przestały pełnić pożyteczną funkcję wspierania państwa, odkąd są zarządzane "w sposób wystarczająco elastyczny". 

Skoro Pan - osoba kierująca budżetem państwa - nie bierze odpowiedzialności za deficyt finansów publicznych, tym bardziej ja - osoba, która w żaden sposób się do Pana deficytu nie przyczyniłam -  powinnam zostać zwolniona z takiej odpowiedzialności! 

Ze względu na ważny interes mojej rodziny, wnoszę jak wyżej.  "Zasady demokratycznego państwa prawnego nie stoją temu na przeszkodzie".

Z poważaniem,

Primanatura

PS. Środków do załatania dziury budżetowej proponuję szukać nie u ofiar, ale u dotychczasowych beneficjentów kryzysu gospodarczego...

Primanatura
O mnie Primanatura

Jestem: niepraktykującym architektem, praktykującą żoną, mamą i nauczycielką własnych córek. W międzyczasie pracuję i prowadzę blog. Pasjonuje mnie przede wszystkim medycyna naturalna, ale także każdy inny aspekt dotykający sensu i jakości życia.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości