Bronisław Muszyński Bronisław Muszyński
36
BLOG

bałwan(ek)

Bronisław Muszyński Bronisław Muszyński Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

image


*

(...) wziąłem się o poranku za lepienie bałwana

- śnieg padał przez noc całą, więc materiał świeży.

Chciałem go upodobnić do znanej osoby,

by rozpoznać wzorcowo - to jej się należy...

.

Lecz trudno odwzorować, gdy się nie ma "ręki"

do rysunków, rzeźby czy też malowideł.

Trzeba było zaczerpnąć z innych to prawideł,

dodając jakiś szczegół - chociażby maleńki,

który zaakcentuje właśnie tę osobę...

.

No i wreszcie znalazłem taką to "ozdobę"

którą umiejscowiłem obok śnieżnej kukły.

Postać bałwana niska, brzuch nieco wypukły,

a obok - "koci bałwan". Lepiłem aż dobę (...)

*

prkosan - czyli niepokorny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo