Bronisław Muszyński Bronisław Muszyński
211
BLOG

Jaki kibic, taki pewno i człowiek ...

Bronisław Muszyński Bronisław Muszyński Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

image

.
Jaki z niego kibic - taki również człowiek;
można wywnioskować z owego obrazka.
Niegdyś za "Oderkę" dałby się "potrzaskać"
- dzisiaj szalik Legii wam resztę dopowie.
~~~~~
- Spełnia się moje marzenie - zaznaczał w 2016 r. Patryk Jaki, który miał wielki udział w podpisaniu umowy sponsorskiej przez Grupę Azoty z klubem z Opola.

- Wychowałem się w tym klubie - mówił wówczas wiceminister. - Jako mały chłopiec podawałem piłki na meczach seniorów, strzelałem gole jako trampkarz, młodzik i w drużynie juniorów. Umowa z Azotami to mój najważniejszy gol. Jestem dumny z tego, że moja Odra zyskała tak poważnego partnera. Nawiązując do słów piosenki śpiewanej przez kibiców na meczach: wierzę, ze wrócą lepsze czasy i powróci nasza Oderka w szeregi ekstraklasy - dodał.

prkosan - czyli niepokorny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka