publicysta publicysta
121
BLOG

/ *** / Z tomu "The Hippocrates Oath" rozp. w czerwcu 2019, wersja sieciująca

publicysta publicysta Literatura Obserwuj temat Obserwuj notkę 3


* * *


najpierw czytałem 19 starożytnych wierszy

"Gushi shijiu shou"!


a potem bawiłem się demo Annospherą w czterech tempach

jak poruszają się sfery


i poprawiłem w planetarium Eisinga dla pięciu planet

również i w wersji przyśpieszonej


porusza się porusza ale rewelacja jakbyś do czoła przyłożył odwrócony stożek

o nieskończonej wielkości i patrzył w nocne niebo

a ile obrotów zanim się nie sklasyfikuje

wszystkich obiektów


Tong Xiao w 19 piosenkach w starożytnym mieście odbił temat

i powiedział, że twarz jest bezpieczna!

Jednak:) Wraca humor:) I jak tu nie twierdzić za Xiao

że droga jest zablokowana?:)


Wcześniej godzinę siedziałem na balkonie z kobietą przy zachodzie słońca

i mówiłem jej Pitagorejskie 'akusmata' lakoniczne formułki

używane w wąskich kręgach w supertajnym nauczaniu:


"jak mówią filozofowie od wieków ludzie są źli", i:

"jakie są wyspy szczęśliwe? Słońce i księżyc"


cytując z podręcznika Kirka i Schofielda, a ci za sukcesją historyków filozofii

a ci za szmaciarzem złodziejaszkiem, który opuścił zgromadzenie

pitagorejczyków 2.600 lat temu

i wyniósł na zewnątrz!


I jak tu nie twierdzić za Xiao

że droga jest zablokowana?:)


Albo za sobą, że droga nie jest zablokowana:)

I wygląda jak stożek dopóki się nie sklasyfikuje:)


Ach ach ach, już minęło 68 lat, a ja nadal taki głupi: robić kawały i robić kawały:)

Zamiast iść i nazbierać wrotyczu na zimę jak mówią stare receptury


Ale nic się nie bójcie: jeszcze kilka dni i przyciśnie mnie czas

i pójdę w las w złotą i wilgotną jesień

będą szumiały tylko liście pod butami



*Uwagi edytorskie:

2020, 9 września, środa, 22:30 - 22:54.

Improwizacja za jednym pociągnięciem

bez poprawki.

Notatnik.


Wersja wiersza klasyczna została opublikowana w poprzedniej notce.~

Wersja sieciująca - jak zauważyłem 7 godzin temu na Facebook - nie udała mi się za pierwszym razem. I zapowiedziałem dalsze kombinacje sieciujące. A była tutaj już opublikowana - po sprawdzeniu jeden link był nieczynny i dlatego wykasowałem.   

10 lat Poezji Sieciującej - mojej propozycji poetyckiej - minęło we wrześniu 2018 - nie było wcześniej czasu aby ten fakt odnotować.  Powoli wracam znów do Poezji Sieciującej 


Instrukcja obsługi tego wiersza sieciującego:


1/  w linku drugim gdzie jest termin: "wersji przyśpieszonej" na stronie planetarium wyszukaj: 


THE CURRENT POSITION OF THE PLANETARIUM

View the current position of the planetarium (and therefore of the planets).


i kliknij w >: Show Current Position,

i włącz wersję przyśpieszoną   

https://www.planetarium-friesland.nl/en/


2/ na Annosphere wyklikaj pozycje 1,2,3,4

http://www.annosphere.com/demo.html



**Pitagorejczycy: już po napisaniu wiersza przeczytałem chyba 5 października o

wyklęciu Hippazosa z Metapontu: http://www.gnosis.art.pl/e_gnosis/aurea_catena_gnosis/zawisza_czerwona_nic/zawisza_czerwona_nic06.htm


publicysta
O mnie publicysta

uwielbiam przyrodę, filozofię, sztukę  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura