publicysta publicysta
331
BLOG

Ukazał się mój tom poezji TRAFFIC - podstawowe informacje

publicysta publicysta Literatura Obserwuj temat Obserwuj notkę 27

            

                                             image



Z przyjemnością i  satysfakcją  informuję, że ukazał się mój tom poezji pod tytułem TRAFFIC. 

Z przyjemnością gdyż po 4  miesiącach składania tomu od września 2017 do stycznia 2018 - tom się ukazał w grudniu. A od wczoraj jest oficjalna informacja na stronie  wydawcy - Podkarpackiego Instytutu Książki i Marketingu w Rzeszowie.  

Z satysfakcją gdyż tom startuje mając znakomitą recenzję wybitnego eseisty, prozaika, poety i dyrektora Instytutu Janusza Jerzego Fąfary. Recenzję, która mnie samego nieco onieśmiela. Kliknij recenzja


TRAFFIC składa się z 27 wierszy publikowanych w latach 2008-2016 tutaj na blogu, oraz w tutejszych lubczasopismach, niestniejących już jak "Poetry&Paratheatre" czy "Th, Republic of Poets", "LabPoetry-NetForms".W 2016-2018 na Facebook, oraz 3 niepublikowane.  Kliknij - bio

Tom jest bardzo porządnie wydany, znakomity papier wewnątrz, ascetyczna biało-czarna oprawa graficzna Sylwii Tulik.

Tom dotował PKN ORLEN Kraków.

Redaktorowi tomu J.J.Fąfarze, Sylwii Tulik i donatorom z krakowskiego PKN Orlen składam serdeczne podziękowania. 

Z wdzięcznością myślę też o wszystkich blogerach Salonu24.pl którzy komentowali moje wiersze, oraz autorach tekstów w "P&P" i uczestnikach festiwalu "Th,Republic of Poets". Serdecznie Was pozdrawiam!

https://www.facebook.com/AndMazur


publicysta
O mnie publicysta

uwielbiam przyrodę, filozofię, sztukę  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura