Promiss Promiss
180
BLOG

BUDKA S. I PROMISS

Promiss Promiss Kultura Obserwuj notkę 4


Promocja biografii Budki Suflera


No jak nie pójść, przecież to mój własny osobisty lubelski zespół

Zwłaszcza, że jako dziecko mieszkałam na ul. Grażyny obok Krzysztofa, jeszcze z pierwszą żoną ( jego, nie moją), Piotrem i Wojtkiem.

Po kilku moich przeprowadzkach, przywlókł się za mną, na obecny mój adres.

Po rozwodzie, bez kasy, zamieszkał bidulek na piątym piętrze, bez windy, z drugą żoną - Joanną.


Moi synkowie, pitongi wtedy zaledwie małe takie, powlekli się na owo piąte piętro po autografy.

- Mamo, wpuścił nas pan Krzysztof, dał autografy, po czym ...wręczył worki ze śmieciami...


Bo K.C.  niezwykle wyluzowanym i z poczuciem humoru człekiem był i tak mu zresztą zostało do dziś

Wprawdzie dorobił się na Balu Wszystkich Świętych i uciekł ode mnie do podlubelskiego Motycza, ale i tak widuję go niemal codziennie w znanym moim czytelnikom Leclerku, gdzie Promiss poza sezonem namiętnie kawę pija.


Spotkanie z autorem książki - J. Sawicem, K. Cugowskim, R.Lipko ( który namiętnie kawę w Trybunalskiej pija) i T. Zeliszewskim w studio lubelskiego radia przebiegło w wybitnie rozrywkowej atmosferze

Bez zadęcia, wydumania i pompy, na kompletnym luzie

Mnóstwo wspominek, anegdot, żartów

A na koniec kolejka po autografy

Mam..., tak nabazgrane, że nie wiem który - czyj

A Cugowski mimo wieku ma w sobie to coś, taki owsiany, że się tak wyrażę, pozytywny kurwik

Spełnione chłopaki tak mają


A książkę czyta się rewelacyjnie

Polecam


Padło z widowni pytanie o jeden jedyny najlepszy utwór

Lipko wymienił ten

Absolutnie się z nim zgadzam


Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura