Pożegnanie z Afryką - Zamość
Pożegnanie z Afryką - Zamość
Promiss Promiss
397
BLOG

Jaki Nowy Rok, taki rok cały...

Promiss Promiss Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 48


Pomna tej prawdy zawsze aranżuję skwapliwie pierwszy dzień roku

Znaczy nie do końca aranżuję, ale myślę, aby różne aktywności w tym dniu pomieścić, które chciałabym, aby przydarzały się w dniach pozostałych

Bo cała reszta to spontan

A tym razem spontan był przecudny

Nowy Rok zaczęłam kawą w Grant Hotel w miłym mi towarzystwie

W tle szemrały cicho obce głosy polsko i obcojęzyczne

Potem w auto i jazda po kilku najpiękniejszych miastach regionu

W trasie i na nogach

Przemierzyłam, co przemierzyć chciałam

Odkrywałam nowe knajepki, które zaskoczyły mnie jadłem, wystrojem, przemiłą obsługą

Jadłam co mi służy i nie służy

Jadłam co wyśmienite i piękne

Piłam co kocham i co rzadko się mi pić zdarza

Wspinałam się, schodziłam, grzałam przy kominku, spotykałam przypadkiem ludzi, oglądałam niebo, słońce

I rozmawiałam

I słuchałam

I płynęło

I tego sobie życzę na rok przyszły cały

by płynęło

aby grało

aby ciepło na serduchu...

I by został ze mną ten, kto zostać ze mną ma

Bo bez bliskich nam, ponuro, smutno i źle bardzo

więc życzę Wam bliskości

Razem raźniej, milej, cieplej

Razem się chce :-)


P.S. Rzadko piję alkohol, bardzo rzadko, lecz za każdym razem kiedy się przydarzy, funkcjonariusze o tym jakimś cudem wiedzą.

Takoż się i przydarzyło w Nowy Rok.

Dawka duża nie była, stąd dmuchanie bezowocne 

Na szczęście dla mnie, bo prawko utracić na ten Nowy Rok byłoby skandalem :-)


Intrygujący zatem dzień...

Intrygujący rok będzie


Już się nań cieszę


image

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości