Promiss Promiss
144
BLOG

Przewodnik w letkim osłupie

Promiss Promiss Rozmaitości Obserwuj notkę 4


Dziś fejsbuk przypomniał mi sytuację sprzed roku.

Jest taka opcja samowyświetlająca się : Twoje wspomnienia.

Obejrzałam zdjęcia, przeczytałam swój komentarz przy tamtym poście.

Odłożyłam fejsbuka na półkę.


Po godzinie otrzymuję mmsa na moim telefonie ze zdjęciem i artykułem powyżej, od kogoś, kto kompletnie z fejsem do czynienia nie ma, czyli kogoś z zupełnie innej mańki

O dziwo, zdjęcie to fotka artykułu i zdjęcia, ale zdjęcia które przed chwilą oglądałam na moim fejsie, albo bardzo podobnego, oczywiście na fejsie było zdjęcie bez artykułu.

W esemesie tekst:

- "Promyk próbuje ukulturalnić gieometrów"


Dziwny zbieg okoliczności, które to zbiegi notorycznie mi się przytrafiają, więc mam powód do rozkminy, co pasjami uwielbiam


Mój komentarz przy tamtym poście na fejsie brzmiał:

"Na głowie mam Górę Trzech Krzyży, na plecach grupę z zakątków całej Polski, w ręku koguta z Kazimierza oraz kolano Prusa, który na głowie ma moją kawę, a kaczki generalnie mają to wszystko w....kuprze"



Moje pytanie brzmi - czemu tak się zadziało????

Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości