Promiss Promiss
416
BLOG

Paranormalnie...

Promiss Promiss Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 59


Mam chwilkę czasu, ale tylko chwilkę, za chwilę plenarka, więc piszę niechlujnie i szybko


A może już o tym pisałam???

Trudno, najwyżej pisałam

Wszystkiego spamiętać nie sposób...


Z cyklu:

Cuda i zadziwienia przewodnickie - historia, która przydarzyła mi się kilka lat temu.


Oprowadzam sporą grupę osób dorosłych, w której jest tylko jeden młody człowiek.


Standardowa wycieczka, podczas której robimy spacer po Starym Mieście, włączając w to - rzecz jasna - kompleks dominikański.
Wchodzimy na wystawę "Klasztor w sercu miasta", gdzie zawsze zatrzymuję się przy portrecie XVII - wiecznego przeora Dominikanów, opowiadam o tym niezwykłym zakonniku oraz przytaczam legendę z nim związaną.


Nie wiedzieć czemu w tamtą niedzielę praktycznie "zignorowałam" całą grupę w tym konkretnym miejscu,  i słowo o przeorze skierowałam do owego młodego człowieka właśnie...i tylko do niego.

Coś w środku w moim w głąbie kazało mi tak postąpić

Imperatyw kategoryczny, z którym się nie dyskutuje



Odzywam się w te słowa:

- Podejdź tu młody..., chciałam przedstawić Ci ojca Pawła Ruszla...


Nagle widzę konsternację w grupie, wręcz osłupienie
Za chwilę mama owego młodego człowieka wyjaśnia powód całego zamieszania.
Otóż okazuje się, że chłopiec, któremu tak bardzo chciałam opowiedzieć o przeorze, nosi takie samo imię i nazwisko jak ów XVII - wieczny zakonnik.

Mimo upływu lat pozostaję wciąż w osłupie, rozumiejąc, iż zdarzają się przypadki rozmaite, lecz pojąć nie mogąc czemu coś lub ktoś kazało mi mówić właśnie do chłopca owego...


Intuicja, paranormalność, Duch Święty czy inna jakowaś Instytucyja?



Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości