wieśniak wieśniak
417
BLOG

trzy i pół tysiąca równiejszych świń na folwarku.

wieśniak wieśniak Polityka Obserwuj notkę 0

".... w Polsce wprowadzono nowy standard. Co prawda służby podsłuchują coraz więcej osób – najwięcej w całej Europie, ale za to będą wyjątki. Otóż ABW z dumą poinformowała, że udostępniła „najważniejszym osobom w państwie”3,5 tys. telefonów działających w systemie CATEL, których się nie da podsłuchać.

http://www.zetnews.pl/Polska/Wiadomosci/Hurtowy-prezent-dla-rzadu-od-ABW/

Dobrze wiedzieć, że jest u nas 3,5 tys. osób, których podsłuchiwać żadnym służbom nie wolno. Kosztowało to raptem 18 mln zł. Politycy zapłaciliby dużo więcej i to pewnie z własnych kieszeni, żeby nikt nie mógł usłyszeć jak się „zderzają na CPN-ach”. Zresztą teraz to już nie będą się musieli gdzieś tam „zderzać”. Załatwią wszystko przez CATEL." za: gwiazdowski.pl

Mam pytanie - a jak władza się zmieni, toCATEL, za odpowiednią przysługę, nie odkoduje tych "bezkarnych" rozmów? Ja, na miejscu aktualnych wybrańców ludu, dalej byłbym ostrożny.

wieśniak
O mnie wieśniak

Działacz pierwszej solidarności, cały czas zaangażowany w lokalnym życiu publicznym, ale bezpartyjny. Jestem zwolennikiem kary śmierci oraz aborcji (sam mam czworo dzieci). Uważam, że wolny rynek jest ważniejszy niż demokracja. Przeraża mnie poprawność polityczna. Moim Mistrzem był Stefan Kisielewski.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka