Daj mi te góry Daj mi te góry
84
BLOG

Syn jest nam dany

Daj mi te góry Daj mi te góry Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

"Albowiem dziecię narodziło się nam, syn jest nam dany i spocznie władza na jego ramieniu, i nazwą go: Cudowny Doradca, Bóg Mocny, Ojciec Odwieczny, Książę Pokoju." (Iz 9:5)

Dzisiaj, wspominając dzień przyjście Jezusa Chrystusa na ten świat nie zapominaj, że przyszedł tu w konkretnym celu. (Wiesz w jakim?) Przed swoją śmiercią i zmartwychwstaniem zapowiedział, że powróci na Ziemię. (Wiedziałeś o tym?)

Powróci już nie jako dziecko w stajence, ale jako Pan panów i Król krôlów.

Już nie jako Zbawiciel, ale jako Sędzia, który będzie sądził żywych i umarłych.

Czy pomyślałeś dzisiaj o tym? Jeśli nie, to delikatnie zachęcam Cię do chwili refleksji, po co Jezus Chrystus narodził się w Betlejem. Dlaczego żył, dlaczego pozwolił się ukrzyżować i jakie następstwa ma Jego zmartwychwstanie. Podpowiem Ci tylko, że zrobił, to ze względu na Ciebie i na mnie.

Jezus Chrustus przyjdzie po raz drugi, po tych, którzy do Niego należą, Do kogo Ty należysz?

Jak to mówią...

Wesołych Świąt

"Bo Słowo Boże jest żywe i skuteczne, ostrzejsze niż wszelki miecz obosieczny, przenikające aż do rozdzielenia duszy i ducha, stawów i szpiku, zdolne osądzić zamiary i myśli serca;" List do Hbrajczyków 4:12

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo