Daj mi te góry Daj mi te góry
109
BLOG

Nie ma Boga?

Daj mi te góry Daj mi te góry Społeczeństwo Obserwuj notkę 3

"...Głupi rzekł w sercu swoim: Nie ma Boga! Są znieprawieni, popełniają ohydne czyny. Nie ma nikogo, kto by dobrze czynił."

Psalm 14:1


"Zaprawdę, głupiego zabija jego własny gniew, a prostaka uśmierca zawiść. Sam widziałem, jak głupi zapuścił korzenie, lecz nagle zbutwiała jego siedziba." 

Księga Hioba 5:2-3


"Bo jakąż nadzieję ma niegodziwiec, gdy skończy, gdy Bóg zażąda jego duszy?"

Księga Hioba 27:8


"Kto należy do grona żyjących, ten jeszcze ma nadzieję; gdyż żywy pies jest lepszy niż martwy lew."

Księga Koheleta 9:4


"Przeto upamiętajcie i nawróćcie się, aby były zgładzone grzechy wasze,"

Dzieje Apostolskie 3:19

"Bo Słowo Boże jest żywe i skuteczne, ostrzejsze niż wszelki miecz obosieczny, przenikające aż do rozdzielenia duszy i ducha, stawów i szpiku, zdolne osądzić zamiary i myśli serca;" List do Hbrajczyków 4:12

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo