RadoslawKowalski RadoslawKowalski
1016
BLOG

Wałęsa nie chce pracować u Urbana

RadoslawKowalski RadoslawKowalski Lech Wałęsa Obserwuj temat Obserwuj notkę 24

Tygodnik "Nie" zaproponował byłemu prezydentowi Lechowi Wałęsie współpracę.

Niedawno Lech Wałęsa ogłosił publicznie, że jest bezrobotnym i szuka pracy: "Doświadczony przywódca, świetny mówca, laureat Pokojowej Nagrody Nobla, prezydent RP 1990 – 1995, współzałożyciel i pierwszy przewodniczący NSZZ Solidarność"- napisał o sobie. Były prezydent podkreślał, że jest w trudnej sytuacji finansowej a jego emerytura, która wynosi 6 tys. złotych jest niewystarczająca. 

Na ofertę pracy zbyt długo nie czekał; z propozycją, bowiem wystąpił tygodnik "Nie" Jerzego Urbana: "Zwracamy się z propozycją pracy: promocją tygodnika „NIE” w Polsce i za granicą. Zapłacimy wspomnianą stawkę za godzinną konsultację, a jeśli się uda - chętnie podejmiemy długofalową, płatną współpracę"- czytamy.

Lech Wałęsa jednak odmówił: "Jestem zaskoczony, większość zachęca mnie by zgodzić się, ja jednak uważam, że nie wszystko jest na sprzedaż mimo że jestem w potrzebie odmawiam. Pomiędzy kilkoma propozycjami pracy dla mnie, była i taka. Co o tym myśleć ?, moja odpowiedzi była krótka - kiepski żart !, a Waszym?- napisał w mediach społecznościowych.

W odpowiedzi redakcja antyklerykalnego tygodnika zapewniła Wałęsę, że oferta jest "na serio": "Zaproponowaliśmy tę pracę prezydentowi na serio. On był głównym wrogiem naszego pisma w latach 90-tych, ale od tego czasu upłynęło już sporo czasu i pomyśleliśmy, że gdyby chciał z nami współpracować, to chętnie byśmy skorzystali. Nie wiemy, w jakim charakterze i na jakich warunkach Lech Wałęsa mógłby z nami działać, ale sprawa jest do omówienia. W grę wchodziłaby współpraca online, w mediach społecznościowych, ale chętnie też widzielibyśmy prezydenta na naszych łamach"- czytamy.






Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka