Harcownik Harcownik
488
BLOG

UWAGA ! Robią z nas idiotów !

Harcownik Harcownik Polityka Obserwuj notkę 28
Redakcja Salonu24 zamieściła notkę pt. "Dlaczego Zbigniew Jagiełło odszedł z PKO BP? Kto zostanie jego następcą?"
Dowiadujemy się z niej, że prezes PKO BP pan Zbigniew Jagiełło odszedł, ponieważ nie spodobał się  Zbigniewowi Ziobro. A dokładnie panu Ziobro nie spodobało się to, że będzie zarządzał środkami z Funduszu Odbudowy.
Czy aby na pewno mówimy o tym Zbigniewie Ziobro?
O ministrze, któremu podczas głosowania nad Funduszem Odbudowy (1) nie  pozwolono zabrać głosu?
Na dodatek zrobiła to dość obcesowo pani marszałek z PiS.

A może prawdziwe powody są zupełnie inne. Wydawało mi się, że jeżeli bank wykazuje stratę 2 500 000 000 złotych to przeprowadza się jakieś śledztwo, ustala przyczyny, wskazuje winnych itd.  O niczym takim nie słyszałem, a o wynikach tym bardziej.
Ale nie jestem zdziwiony, gdyż w lipcu 2019 roku napisałem taką notkę:

https://www.salon24.pl/u/realkonkret/973206,szykuje-sie-kolejny-przekret-na-miare-krachu-finansowego-w-usa-z-2008-roku

W notce i w komentarzu pod nią wyjaśniam, w czym rzecz.
Czy się pomyliłem?








(1) Tak naprawdę porządek obrad dotyczył rządowego projektu ustawy o ratyfikacji decyzji Rady (UE, Euratom) 2020/2053 z dnia 14 grudnia 2020 r. w sprawie systemu zasobów własnych Unii Europejskiej oraz uchylającej decyzję 2014/335/UE, Euratom.
Potocznie w mediach nazwano je głosowaniem nad Funduszem Odbudowy.
Harcownik
O mnie Harcownik

Grafika z akcji #GermanDeathCamps. fot. Tomasz Przechlewski / CC 2.0 Akcja SEAWOLF - konkretny wymiar pamięci.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka