Harcownik Harcownik
838
BLOG

Czy ja dobrze widzę ????!!!!

Harcownik Harcownik Polityka Obserwuj notkę 34

Przecieram oczy ze zdumienia.

Proszę zobaczcie sami i powiedzcie, czy coś przekręciłem, pomyliłem się albo co.

To jest kanał Tv9 chyba indyjskiej telewizji. Jakaś relacja z Ukrainy, Rosji i Polski. Pracuje na komputerze i właśnie w tle leci sobie obraz z tego kanału. Spoglądam od czasu do czasu, gdy mnie coś zaciekawi.

I co wiedzę? Na przykład uchodźców przybywających do Polski. Nie ma wątpliwości, na plecach wyraźne napisy Policja na stacji kolejowej polskie nazwy i napisy. 51:28 (pięćdziesiąta pierwsza minuta i dwudziesta ósma sekunda) pokazują jak jakiś tłum ładuje się do autobusu. Trutnie na chama pchają się do środka, lecz brakuje już miejsca, kiedy do autobusu usiłuje dostać się kobieta z wózkiem!!!! Na miejscu kierowcy (czego byłem kiedyś świadkiem) powiedziałbym: "WSZYSCY wysiadać! Ten autobus nigdzie nie pojedzie, do póki ta pani z wózkiem nie wejdzie pierwsza". Ale tak się nie stało. Nygusy pojechały, a pani z wózkiem została na przystanku. Patrze na rejestrację autobusu marki Solaris a tam rejestracja RP 83406 numer autobusu 445 (nie numer linii autobusowej), czyli wychodzi że zarejestrowany z Przemyślu.

Czy ja się mylę?

Filmik 51:28 (pięćdziesiąta pierwsza minuta i dwudziesta ósma sekunda):

https://youtu.be/oNddHNJfFz0


Nie wspomnę już, że żadnych obostrzeń sanitarnych nikt nie przestrzega. Albo się wirus skończył, o czym nie wiem, bo nie oglądam telewizji, albo rządowi, już nie zależy na bezpieczeństwie epidemicznym Polaków i zagrożeniu kolejną śmiertelną falą. Nie słyszałem o żadnych testach, czy kwarantannie.

O co chodzi?



Dołączam kolejny filmik. Sprowokował mnie do tego @threeme-ww troll, który w pierwszym komentarzu tak o sobie napisał: cyt.: "uwaga do tych, co mnie tu nie lubia: konto uruchomione tylko i wyłacznie na okoloczność wojny."


Proszę obejrzeć. Właściwy materiał trwa  od  13:10 minuty filmu  do 16:50 minuty.

https://youtu.be/_aMiAFy_1Z8





Harcownik
O mnie Harcownik

Grafika z akcji #GermanDeathCamps. fot. Tomasz Przechlewski / CC 2.0 Akcja SEAWOLF - konkretny wymiar pamięci.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka