rk1 rk1
2177
BLOG

Podoba mi sie program Kidawy2020

rk1 rk1 Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 162


W przeciwieństwie do Dudy2020 i stojącego za nim PiSu
Kidawa2020 stoi otworem, frontem dla wszystkich:


- jestem lewacka: chce usunąć religie ze szkół.
- jestem końserwatywna: dwóch facetów nie może mieć dziecka

- jestem socjalna: zachowam program rodzina+
- jestem liberalna: zlikwiduję jątrzący program rodzina+


itd.itd.



Wygląda to jak dobra strategia, strategia wygrywająca:
przecież każdy w niej znajdzie coś dla siebie.
dla każdego coś miłego..

W sumie zero zdziwień, pełna końsekwencja, bo przecież
"obietnice polityczne wiążą tylko tych, którzy w nie wierzą"


.. czyli strategia nakierowana na idiotów.


Mi się zdaje, że w rzeczywistości strategia utwierdzająca
elektorat-choć-odrobinę-myślący  w przekonaniu,
że tak jak i wcześniej: jestem zupełnie niewiarygodna.


Jak widać PO stwierdziła, że będzie bazować na elektoracie idiotów,
którzy usłyszą i uwierzą tylko w to co im odpowiada, a resztę wyprą.


W maju okaże się, na ile była to owocna strategia.
Mi się podoba, bo wierzę w rozsądek większości.


W sumie zapowiada się ciekawy, rzeczywisty test
kondycji intelektualnej polskiego społeczeństwa.





PS właśnie otrzymałem maila,  który sugeruje,
że mogę być elektoratem Kidawy 2020:

"Nazywam sie Shane Missler. Wygralem loterie o wartosci 451 milionów USD (451 milionów USD) i przekazalem Ci darowizne w wysokosci 5.500.000 EUR w ramach mojego projektu charytatywnego, aby pomóc 7 szczesliwym ludziom na calym swiecie. Prosze o kontakt przez e-mail na (shanemissler18@gmail.com), aby uzyskac wiecej informacji i prawo do otrzymania tej darowizny.
Pozdrowienia i niech cie Bóg blogoslawi.
SHANE MISSLER"



-





-




rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka