rk1 rk1
483
BLOG

Oczyszczacz powietrza - ktoś, coś?

rk1 rk1 Badania i rozwój Obserwuj temat Obserwuj notkę 38


Jeśli nie chcesz mojej zguby
oczyszczacz powietrza kup mi luby
Erkowa



Kurde! ta Erkowa to umiaru nie ma!
Jeszcze dobrze nie rozpakowała tego co dzielny Rudolf dowiózł
A już się zalotnie przymila..


A ja mam wrażenie, że to kit za jedyne 1-2kzł,
które drogą nie chodzą (a przynajmniej nie tą, którą ja się przechadzam)
+ mam inne pomysły co z tą kasą zrobić..


Nie wiem czy ona sama na to wpadła, czy ktoś ją zbajerował,
ale zawodzi uciążliwie:
- wszędzie kurz (ja nie widzę), a ja już nie mam siły (ja też nie: remis!)
- w domu fruwają różne takie i nas zabijają. Smog! Smog und roztocza! (żeby tylko one..)
- spadkobiercy będą mieli alergię (phi! już mają..)
itd. itd. itd.

i ma być z nawilżaczem i sensorem.
i wtedy będziemy żyli długo i szczęśliwie..


Pochyliłem się netowo nad tematem
i mam nieodparte wrażenie,
że reklama jest dźwignią handlu..
ale może się nie znam i sknerus jestem,
a więc:

Ktoś, coś?


- Czy to tylko buczy, czy robi jeszcze coś pożytecznego?

- Czy to może szumieć/pracować tylko w dzień,
by domownikom było dobrze (cicho) po wyłączeniu, po powrocie z miasta?

- Na co jeszcze zwrócić uwagę?


Proszę o opinie. Najchętniej użytkowników.
Prawaków i lewaków. I normalnych. Linki też mile widziane..
Tylko o jedno proszę: nie do tego wariata, co w masce po mieście gania.. 





Notka w dziale technologie
Tag do ustalenia: ekotechnologie albo technologie wciskania kitu


-

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie