Anty-Lis Anty-Lis
43
BLOG

trochę o traktacie

Anty-Lis Anty-Lis Polityka Obserwuj notkę 3

nie do końca wiem o co chodzi z tym traktatem, ale w tamtym roku brałem udział w wyborach parlamentarnych, scedowałew (upoważniłem posłów na Sejm ) do podejmowania decyzji za mnie. Teraz ktoś boi się wziąś odpowiedzialność i chce referendum, uniknać odpowiedzialnośći pod pretekstem dania decyzji narodowi (jak to ładnie mówią Suwerenowi). nie zgadzam się na referendum, nie zgadzam się na przepychanki i walka o pietruszkę.  

Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pięniądze (niestety moje podatnika)

naszym posłom nie chodzi o pieniądze mają nasze pieniadze -czytaj podatnika- gdzieś, mogą jedym głosowaniem uchwalić referendum bardzo droga opcja lub nowe wybory jeszcze droższa opcja

A dobro Polski ?

Dobropolski ma sie dobrze bo go nawet były prezydent Kwaśniewski nie pamięta a nowi nie poznali jeszcze. A to taki dobry kandydat ... na wszystkie stanowiska

(przypominam jak Kwaśniewski negocjował z PSL rząd w 1993 roku jedna z dziennikarek zapytała go A dobro Polski ? Światły Kwaśniewski odpowiedział że nie zna Dobropolskiego i nie jest kandydatem na ministra )

 

 

 

Anty-Lis
O mnie Anty-Lis

uparty, dociekliwy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka