Scyzoryk spod Włoszczowy Scyzoryk spod Włoszczowy
602
BLOG

Czy Jarosław Kaczyński ma dość robienia kasy na nim przez Salon?

Scyzoryk spod Włoszczowy Scyzoryk spod Włoszczowy Polityka Obserwuj notkę 27

Mój kolega Andrzej Molasy (czyli bloger molasy) napisał tekst pod powyższym tytułem, którego bał się z niezrozumiałych dla mnie względów opublikować na S24. Obawiał się chyba, że trafi on na SG, a on tego nie chce. Dlatego poprosił mnie żebym zamieścił link do jego notki, co czynię pod przymusem (nawet taki jak ja scyzoryk nie wygra z coltem!). Z góry ten tekst potępiam i się od niego odcinam, bo jako Wzorowy Leming Salonu24 kaczystów takich jak Molasy nie cierpię! Oto ten link: www.blogpress.pl/node/13270. Dla zniechęcenia ewentualnych czytelników  przytaczam jego początek:

"Jarosław Kaczyński opublikował dzisiaj ważny artykuł na temat swojej wizji centroprawicy w Polsce w "Gazecie Polskiej Codziennie", co oznacza, że internauci mogą go przeczytać na portalu niezależna.pl. Do niedawna głównym kanałem internetowego kontaktu lidera PiS-u z wyborcami był Salon24. Nasuwa się pytanie dlaczego Kaczyński bardzo ograniczył, a może nawet w ogóle zaprzestał, prowadzenia swojego bloga na portalu Igora Jankego?"

Reszta może być milczeniem, o ile nie klikniecie w link!

OSTRZEGAM! JESTEM OSTRY JAK BRZYTWA!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka