Ja Jestem Jahwe, takie jest Imię Moje.                Iz. 42:8
Ja Jestem Jahwe, takie jest Imię Moje. Iz. 42:8
Dariusz Salamon Dariusz Salamon
384
BLOG

Nie ma Trójcy - Syn nie jest równy ani współistotny Ojcu - Jezus ma Boga - Władcę nad sobą

Dariusz Salamon Dariusz Salamon Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 19

" Poznacie Prawdę a Prawda was wyzwoli ". - Jezus z Nazaretu, Syn i Pomazaniec Boga.


/ Na pewnym portalu napisałem odpowiedź w dyskusji pod moim wpisem i zamieszczam ją i  tutaj w nadziei, że komuś się przyda /.

Pytanie było takie:  " ,czy ów Duch Boży jest osobą czy czynną energią Bożą?  "

- Nie jest osobą. Trójcy nie ma tzn. Dogmat o Trójcy jest sprzeczny z Biblią. 

Jezus nie jest równy ani nie jest współistotny Ojcu, Jezus miał początek. Jezus będąc już ponownie w niebie nadal ma Boga nad sobą: Objawienie 1:1 " Objawienie od Jezusa, które dał mu Bóg ", dalej w 3:5 Jezus mówi o pewnych ludziach: " A jego imię wyznam przed moim Ojcem i przed jego aniołami". W całej Biblii nie ma słowa " Trójca " jest natomiast imię Boże w około 7.000 miejsc. Powtórzonego Prawa czyli 4 Mojżeszowa, sam Bóg mówi: " Słuchaj Izraelu! Twój Bóg Jahwe to jeden Jahwe ! albo werset z Izajasza 42:8                   " Ja jestem Jahwe - takie jest imię moje ".     itd.

Zważ, że słowo z Gr. Chrystus czy z Hebr. Mesiasz  / Spolszczyłem te obce słowa /  znaczy dokładnie: " Pomazaniec ", a tam gdzie jest Pomazaniec to i jest ten kto go swoim Pomazańcem uczynił - Wyższy od niego. 

Jezus sam do siebie się modlił? Umarł w 1/3 ? Sam sobie siebie złożył na Ofiarę za nas ? - Ewangelia Jana 3:16 mówi wyraźnie, że Ojciec go dał, nie sam siebie dał. Jezus przyjął chrzest by oddać się samemu sobie? Głos przy chrzcie co powiedział ? " Oto Syn mój " a nie oto my czy jeden z nas itd itd itd 

Wnioskuję, że po tym pytaniu chcesz sprawdzić czy jestem S.J , nigdzie nie należę, jedynie do prawdziwego Kościoła Syna Boga, ten Kościół nie potrzebuje pieczęci ludzkich rządów czyli Biblijnych Bestii / 666 / by funkcjonować i działać. 

A więc Duch nie jest Osobą, Bóg chcąc coś uczynić np na ziemi, nie musi przychodzić i czynić tego osobiście jako osoba, posługuje się swoim Duchem i to jest właśnie Duch Święty. 

Ps.Jeśli chcesz wspomnieć, że chrzest ma być i w imię Ducha to wspomnij na słowa: " Aresztuję cię w imieniu prawa !" Powyższe nie oznacza przecież, że " Prawo " jest osobą, prawda?


Niech Bóg JEDYNY da czytającemu dobre zrozumienie spraw Duchowych.

Chrześcijanin. Prawdziwy. " Lecz TYM wszystkim, którzy Go przyjęli, dał prawo stania się dziećmi Boga — tym, którzy wierzą w Jego imię, którzy zostali zrodzeni nie z krwi ani z woli ciała, ani z woli mężczyzny, lecz z Boga". - Jana 1:12-13 Myślałeś, że każdy człowiek jest dzieckiem Boga...Prawda? ...Wiesz, że Wiedza  niejako, w pewnym sensie, jest tożsama z uzyskaniem Życia Wiecznego..? Gdzie ją znajdziesz? - Jan 17:3

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo