echo24 echo24
14783
BLOG

Rzeczpospolita Kłamstwa i Obłudy

echo24 echo24 Polityka Obserwuj notkę 46

Portal internetowy Salon24 vide: https://www.salon24.pl/newsroom/1048552,bosak-pis-upokorzyl-dude-poszlo-o-jacka-kurskiego , informuje:

PiS upokorzył Dudę. Poszło o Jacka Kurskiego. Powrót Jacka Kurskiego do zarządzania telewizją publiczną to upokorzenie prezydenta przez obóz rządzący - mówił w piątek kandydat Konfederacji na prezydenta Krzysztof Bosak. Na początku marca prezydent Andrzej Duda podpisał nowelizację ustawy abonamentowej dotyczącą przekazania 2 mld złotych TVP i Polskiemu Radiu. Wcześniej Jacek Kurski ogłosił, że rezygnuje z funkcji prezesa Telewizji Polskiej. Podkreślił w liście do prezydenta, że jego osoba „nie jest i nie będzie” przeszkodą w zapewnieniu TVP stabilnych podstaw finansowania, uzależnionych od decyzji głowy państwa. Na jego miejsce Rada Nadzorcza TVP S.A. delegowała Macieja Łopińskiego, jako pełniącego obowiązki prezesa Zarządu…

Mój komentarz:

Tego typu informacji dostajemy ostatnio dziesiątki, ba, setki, ba, tysiące.

Chciałem tedy napisać notkę o przedwyborczej Polsce roku pamiętnego 2020.

Pisałem, poprawiałem, kreśliłem i wyrzucałem do kosza zmięte kartki, bo wciąż czegoś brakowało i było nie tak. Brakowało mi słów, by opisać to, co się stało z Rzeczpospolitą.

Aż przyszło mi do głowy, by sięgnąć po Biblię, gdzie znalazłem wręcz idealny opis tego, co się z Polską stało: 

Któż da mi schronisko dla podróżnych na pustyni,
bym mógł opuścić swój naród i oddalić się od niego?
Wszyscy oni są bowiem cudzołożnikami, gromadą buntowników.
Niby łuk napinają swój język;
kłamstwo, a nie prawda panuje w kraju.
Albowiem kroczą od przewrotności do przewrotności,
a nie uznają Pana.
Wystrzegajcie się jeden drugiego
i nie ufajcie nikomu z braci!
Każdy bowiem brat oszukuje podstępnie,
a każdy przyjaciel głosi oszczerstwa.
Jeden zwodzi drugiego,
nie mówiąc prawdy;
przyzwyczaili swój język do kłamstwa,
postępują przewrotnie, nie chcą
się nawrócić.
Oszustwo na oszustwie, obłuda na obłudzie;
nie chcą znać Pana - .
Dlatego to mówi Pan Zastępów:
«Oto ich wypróbuję przetapiając w tyglu.
Bo jak [inaczej] mogę postąpić wobec Córy mojego ludu?
Ich język jest śmiercionośną strzałą,
słowa ich ust są oszustwem.
Jeden do drugiego mówi: "Pokój”,
a w sercu swoim przygotowuje mu podstęp.
Czy mam ich za to nie karać - wyrocznia Pana -
i nad narodem takim jak ten
nie dokonać pomsty?
Albowiem od najmniejszego do największego
wszystkich ogarnęła żądza zysku:
od proroka do kapłana -
wszyscy popełniają oszustwa.
Usiłują zaradzić katastrofie mojego narodu,
mówiąc beztrosko: "Pokój, pokój,
a tymczasem nie ma pokoju.
Okryci są hańbą, ponieważ postępowali obrzydliwie.
Co więcej, zupełnie się nie wstydzą,
dlatego upadną wśród tych, co mają upaść,
runą, gdy ich nawiedzę» - wyrocznia Pana…
( STARY TESTAMENT - Księga Jeremiasza - Upadek moralny narodu )

I to by było na tyle.

Pomyślcie o tym przed snem!

I niech się Wam przyśnią Anioły!

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa)

Post Scriptum

UWAGA! Stała się rzecz niesłychana! Zamiatając tę niewinną notkę pod dywan - Admini Salonu24 (Sic!) Biblię ocenzurowali! Tego jeszcze nie było w historii S24 (!!!)

Ale na nic się zdał ten szlaban, bo notka w ciągu jednej godziny ponad 1300 odsłon zanotowała! O Kurczę! Po 90-ciu minutach już jest 3000 odsłon! O rety! Po 150-ciu minutach jest już prawie dziesięć tysięcy! Ktoś chyba tę notkę wrzucił na Onet.

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka