Ja bym to badał! He! he! He!
Ja bym to badał! He! he! He!
echo24 echo24
264
BLOG

Przedsenny dylemat

echo24 echo24 Polityka Obserwuj notkę 35
Z cyklu przychodzi baba do lekarza, a lekarz też baba!

Właśnie oglądam Szkło Kontaktowe, gdzie pokazują jak na spotkaniu z wyborcami w Grójcu ubawiony po pachy swym dowcipem Jarosław Kaczyński wskazuje paluchem, kto w pierwszym rzędzie jest mężczyzną, a kto kobietą.

Ja zaś słuchając tego, co ten człowiek wygaduje, - za cholerę nie jestem w stanie jednoznacznie stwierdzić, czy nasz ojciec narodu jest mężczyzną, czy kobietą?

Słowem ni pies, ni wydra, albo jak ktoś woli egzotyczny gatunek osobniczy bez zdeterminowanego płciowego rodowodu. 

Dlaczego?

Bo do takiego poziomu, za Chiny nie zniżyliby się, - ani prawdziwy mężczyzna, ani pełnokrwista kobieta.

Ktoś zaprzeczy?

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa)

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka