echo24 echo24
371
BLOG

Kto tu jest chory?

echo24 echo24 Polityka Obserwuj notkę 32
Atakując LGBT Kaczyński strzela sobie w stopę!

Portal internetowy Salon24, vide: https://www.salon24.pl/newsroom/1268313,kaczynski-atakuje-srodowiska-lgbt-choroba-ktora-zaatakowala-europe informuje:

Kaczyński uderza w środowiska LGBT. „Choroba, która zaatakowała Europę. W Europie trwa próba generalnego odrzucenia chrześcijańskiej tradycji poprzez przymus państwowy - mówił w sobotę podczas spotkania w Legnicy prezes PiS Jarosław Kaczyński. W imię poprawności politycznej ogranicza się wolność słowa - wyjaśnił. – W kulturze jest próba generalnego odrzucenia europejskiej, a więc chrześcijańskiej tradycji. To jest próba narzucenia tego co jest poprawnością polityczną i egzekwowania tego już metodami przymusu państwowego. Także metodami penalnymi - to znaczy związanymi z karami - w tym także karami pozbawienia wolności – powiedział w Legnicy były premier.
– To jest także próba radykalnego - w związku z tym - ograniczenia wolności słowa – dodał. W ocenie lidera rządzącej partii to idzie dalej, bo w tej chwili mówi się już wprost w Unii Europejskiej, że ci, którzy tego nie uznają, ci, którzy mają poglądy konserwatywne nie mają prawa być obywatelami w całym tego słowa znaczeniu - że „formacje tego rodzaju nie mają prawa wyłaniać władzy” - wskazał. – To jest próba uderzenia w samą istotę demokracji, tak, jak ją dotąd pojmowano, tę istotę, która odnosi się do praw politycznych i równości obywateli – podkreślił Kaczyński w Legnicy.
– Nie sądźcie Państwo, że to jest jakaś abstrakcja – apelował…

Mój komentarz:

W sierpniu 2021, jako niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa wybrałem się z ciekawości na krakowski Marsz Równości 2021.

Wiedziałem, że ich będzie dużo, ale do głowy by mi nie przyszło, że ich będzie aż tylu. Nie zdawałem sobie sprawy, że w Krakowie jest aż tylu młodych ludzi. Szli i końca nie było widać.

W tropikalnym upale, szeroką ławą, jak fala powodziowa na wezbranej rzece, w sile na moje oko blisko 10 tysięcy szła młodzież szkolna, gimnazjalna, licealna i studencka.

Wszyscy przyjaźni ludziom, roztańczeni, rozbawieni i radośni.

Nie było niecenzuralnych okrzyków, wulgarnych banerów ani obskuranckich strojów, i co ważne żadnych politycznych haseł. Marsz Równości był dystyngowany, jak przystało Stołecznemu Królewskiemu Miastu Krakowowi, a najczęściej skandowanym zawołaniem były trzy słowa: WOLNOŚĆ! RÓWNOŚĆ! DEMOKRACJA!

W tropikalnym upale przeszedłem z nimi kilku kilometrową trasę. Byli ubrani na sportowo, w tenisówkach, a niektórzy na bosaka jak ich buty obtarły.

Przez las tęczowych flag przebijały się flagi biało czerwone.

Krakowianie spontanicznie pozdrawiali ich z okien i również tęczowe flagi wywieszali.

Czuło się, że nikt ich nie zwoływał. Przyszli, bo chcieli.

I wtedy zrozumiałem, że jest to samorzutny ruch oddolny, którego partia Jarosława Kaczyńskiego za cholerę już nie powstrzyma, choćby stawali na głowie, - a każda próba zdeprecjonowania tego ruchu przez Jarosława Kaczyńskiego będzie przeciw skuteczna, bo widziałem na własne oczy, jak obserwujące z chodnika marsz dziewczęta przełamywały strach przed uzbrojoną policją i spontanicznie dołączały do pochodu.

I co najważniejsze, ten marsz nie miał żadnych seksualnych podtekstów. Czuło się, że ta "dzieciarnia" chce sobie tak urządzić Polskę, żeby Polacy się do siebie uśmiechali, a nie jak obecnie patrzyli na siebie wilkiem, - jak chcieliby ciągle ich obrażający panowie: Kaczyński, Czarnek i Jędraszewski.

Policja uzbrojona po zęby ale spokojna, a nawet uprzejma, bo jak koło Uniwersytetu Jagiellońskiego szedłem wąskim chodnikiem, stojący na tym chodniku szpaler uzbrojonych po zęby policjantów na widok mojej siwej głowy cofał się krok ustępując mi miejsca.

Serce rośnie i chce się żyć, jak się widzi taką młodzież!

Więc pytam, - kto tutaj jest chory?

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa)

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka