echo24 echo24
276
BLOG

Ludzie nie chcą już PiS-u, wciąż idą, początek nie widzi końca, koniec nie widzi początku!

echo24 echo24 Polityka Obserwuj notkę 40
Polacy mówią władzy PiS: „To nie tak się rządzi, to nie tak kieruje się narodem! Rząd bowiem musi pamiętać, że jest na usługach narodu!..."

Pół miliona Polaków na marszu wolności w Warszawie, - i miliony w całej Polsce!

Jarosław Kaczyński na deskach!

PiS już się po tym nokaucie nie podniesie!

Tyle mojej blogerskiej relacji, - bo w telewizji, którą ktoś chyba dla żartu nazwał "Telewizją Publiczną" Wam tego nie pokażą!

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa)

Post Scriptum

A jednak warto było wytrwale i konsekwentnie napisać o draństwach PiS-u ponad tysiąc notek. Jestem dziś bardzo szczęśliwy jako bloger i chciałbym tym szczęściem się podzielić z internautami, którzy mnie wspierali w tej publicystycznej działalności dla dobra Polski mówiąc: "dzięki Wam za to przeogromne! "

Zaś tym, którzy na mnie pluli nie szczędząc mi kłamliwych pomówień i insynuacji mówię: "Opamiętajcie się! ", - dla dobra Polski.

Zobacz galerię zdjęć:

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka