echo24 echo24
2410
BLOG

Nikodem prawicowego salonu

echo24 echo24 PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 151

Motto: Szary diament staje się olśniewającym brylantem dopiero po oszlifowaniu

(geolog Krzysztof Pasierbiewicz)


Od dłuższego czasu obserwuję sposób bycia i coraz śmielsze poczynania posła Prawa i Sprawiedliwości niejakiego Dominika Tarczyńskiego, który zaczyna wyrastać z siłą huraganu na pierwszą szablę prawicowego salonu i tylko patrzeć jak zawojuje reprezentacyjne komnaty w Pałacu Prezydenckim, gdyż widzę, jakim uwielbieniem na prawicy się cieszy, szczególnie w oczach pisowskich radykałów, zaś o ukradkowych spojrzeniach wyemancypowanych z kółek różańcowych posłanek prawego skrzydła nawet nie wspominam. Taki chwacki, zawadiacki, totumfacki, że..., słów mi brakuje.

Długo się zastanawiałem, jak scharakteryzować tę wschodzącą gwiazdę nowogrodzkich elit, pisałem, kreśliłem, poprawiałem, odkładałem zmięte kartki i próbowałem od nowa. Ale zawsze czegoś brakowało i coś było nie tak.

Aż mnie raptem olśniło, gdyż przypomniałem sobie fragment pewnego kultowego filmu do obejrzenia, którego gorąco Państwa teraz namawiam - to tylko niecałe dziesięć minut - vide:

https://www.youtube.com/watch?v=AlIbSQrZr90

Bardzo jestem ciekaw Państwa komentarzy.

I tylko nie mówcie, że znów prowokuję i jątrzę.

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki, niezawisły bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa)

Post Scriptum

Żeby wszystko było jasne zaznaczam, że z braku alternatywy wciąż jestem za nową władzą. 


Zobacz galerię zdjęć:

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka