Modelowy „prawak polski”. Gruba noga, mała główka
Modelowy „prawak polski”. Gruba noga, mała główka
echo24 echo24
796
BLOG

„Atlas Grzybów Salonu24”

echo24 echo24 Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 46

Bloger piszący pod nickiem @Siukum Balala opublikował właśnie notkę pt. „Też się tak żyło i się umiało. Słowo@echo24 bez consortes” vide: https://www.salon24.pl/u/siukumbalala/967313,tez-sie-tak-zylo-i-sie-umialo-slowo-echo24-bez-consortes, która w zamiarze jej Autora miała być ciętą ripostą, na moją notkę pt. „Też się tak żyć mogło, tylko się nie umiało! Słowo do @Siukum Balali et consortes” – vide: https://www.salon24.pl/u/salonowcy/966441,tez-sie-tak-zyc-moglo-tylko-sie-nie-umialo-slowo-do-siukum-balali-et-consortes

Na tę notkę pana @Siukum Balali odpowiedziałem następująco:

"I cóż ja mam Panu odpowiedzieć, Panie jakiś tam, skrywający się za pseudonimem @Siukum Bala? Więc powiem krótko. Pan dostał na moim punkcie jeszcze większego pierdolca niż panowie: Jan Hertrich Woleński, @Fatamorgan oraz @Lesnodorski razem wzięci. Post Scriptum. Czy może mi Pan przypomnieć, która to już z rzędu Pańska notka o mnie? Bo po prawdzie przestałem już liczyć. Pytam, bo czuję się niewymownie nobilitowany faktem, że Panowie poświęcacie mi aż tyle uwagi i cennego czasu, za co dzięki Panom przeogromne. O żywiołkach drobniejszego płazu, jak @Sowiniec, @Hostoja, @Harcownik... et consortes nawet nie wspominam, bo to strasznie długa lista.  Pozdrawiam Szanownych Panów serdecznie i słonecznych wakacji życzę, Krzysztof Pasierbiewicz (Echo24)..."

I ani się nieszczęśnik @Siukum Balala spodziewał, w jaki się wpuścił kanał, bo Jego notka niechcący przejdzie do historii Salonu24, jako unikatowy i już na wejściu bibliofilski „Atlas Grzybów Salonu24”.

Dlaczego?

Ano, dlatego, że pechowy @Siukum Balala nie przewidział, że jego notka zaowocuje niezwyczajnie obfitym wysypem prawdziwków komentujących tę notkę. I tymże sposobem pod notką @Siukum Balali odbyłsię zlot gwiaździsty modelowych egzemplarzy prawdziwków z pisowskiej rodziny borowikowatych charakteryzujących się grubą nóżką i małym łebkiem – patrz fotka tytułowa.

I tak, w Atlasie @Siukum Balali można podziwiać prawdziwki świeże, marynowane i suszone. Ale nie brakuje także prawaków robaczywych, zmurszałych i parchatych.

Gorąco Państwa namawiam do przejrzenia, kto i jakie komentarze dodał do notki @Siukum Balali – vide: https://www.salon24.pl/u/siukumbalala/967313,tez-sie-tak-zylo-i-sie-umialo-slowo-echo24-bez-consortes , - a nie pożałujecie, - bo dam głowę, że takich prawdziwków nie znajdziecie ani na stokach podkrakowskiego Sowińca, ani nawet w Borach Tucholskich.

Zaś blogerowi @Siukum Balala dedykuję limeryk Wieśka Dymnego:

Gdybyś niedźwiedziu wiedział,
Że masz w dupie przedział,
To byś cicho,
W mateczniku siedział

Krzysztof Pasierbiewicz ( em. nauczyciel akademicki, niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa)

Post Scriptum
Jak widzę, „Atlas grzybów Salonu24” już cieszy się popularnością w całej Polsce, bo przed chwilą zadzwonił mój Przyjaciel z Warszawy i krzyknął do słuchawki: „Krzysiek! Na Salonie24 szarpie cię za nogawkę jakiś ratlerek piszący pod pseudonimem @Sikum Sialalala, albo coś tak.

Post Post Scriptum

Mimo, że Admini, mam nadzieję, że przez nieznajomość tematu, lub nieuwagę wakacyjnych zastępców zamietli notkę pod dywan, podziwiam tych, którzy potrafili ją odnaleźć i skomentować, za co im serdecznie dziękuję.



echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości