Roztańczony Narodowy 2019 Źródło: AKPA
Roztańczony Narodowy 2019 Źródło: AKPA
echo24 echo24
1068
BLOG

Nigdy sobie nie wybaczę, iż sprzedałem panu Prezesowi ten szatański pomysł!

echo24 echo24 Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 49

UWAGA! Trudny przekaz, tylko dla kumatych!

Najpierw obejrzyjcie Państwo ten film z pisowskiej imprezy "Roztańczony Narodowy 2019", który mówi wiele o dzisiejszej Polsce:

https://www.youtube.com/watch?v=42ZghUrvbLY&fbclid=IwAR2_4gyUYhpq7-rdLF2GQx27WyZlGZ50YPXvNUi2Iq1yDojuZZTBC-eubsY 

A teraz mój rachunek sumienia i szczery żal za grzechy.

Pragnę wyraźnie zaznaczyć, iż broń Boże nie potępiam muzyki disco polo, ani tych, którym podoba się ta muzyka. Ale ze wstydem muszę się Państwu przyznać, że kiedyś napisałem dla hecy tekst pt. "Słowo starego wiarusa akademickiego do prezesa Kaczyńskiego" - vide: https://www.salon24.pl/u/salonowcy/776350,slowo-starego-wiarusa-akademickiego-do-prezesa-kaczynskiego , w którym poddałem panu Prezesowi pewien diabelski pomysł, cytuję:

"Szanowny Panie Prezesie!
Powiem krótko. Przeżyłem wszystkie powojenne rządy poczynając od Bolesława Bieruta. Żyłem wartko, z nie jednego pieca chleb jadłem, więc wiem, co mówię. Siedem lat już upłynęło od tragedii smoleńskiej, wakacje na karku, więc nie tylko miesięcznic, lecz również, a może obecnie bardziej , - Pański elektorat oczekuje tego – vide:

https://www.youtube.com/watch?v=l-U522aOZ98  (polecam wersję pełnoekranową i socjotechniczne przyjrzenie się tańczącym)

Idzie lato, ludzie są tylko ludźmi, a pragnienie zabawy i radości z życia jest nieodłącznym atrybutem ich jestestwa. Proszę o tym pomyśleć w wolnej chwili. Bo raczy Pan zważyć, że na miesięcznicach smoleńskich spotyka się tylko twardy PIS-owski elektorat, a są to wyłącznie starzy ludzie, których w postępie geometrycznym ubywa. A zaręczam, że jeden tego typu koncert zorganizowany na Stadionie Narodowym pod plakietką Prawa i Sprawiedliwości zjedna Pańskiej partii więcej młodych ludzi, niż tysiąc występów  Ziemkiewicza, Warzechy i Wolskiego w programach "W tyle wizji" i TV Republika. Więc myślę, że warto się nad taką opcją zastanowić..., koniec cytatu.

Ale jak Boga kocham, do głowy by mi nawet wtedy nie przyszło, że pan Prezes ten mój szalony pomysł rzeczywiście kupi, a co gorsze wprowadzi go w życie.

Rany Boskie! Co ja najlepszego narobiłem?

Moja wina! Moja wina! Moja bardzo wielka wina!

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki, niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa)

Post Scriptum
Komentatorzy zdają się nie rozumieć, że jak PiS wygra 13-go października, to ja będę miał swój udział w tym zwycięstwie, bo pan Prezes naprawdę ode mnie ten pomysł kupił. Nikt wcześniej o tym nie pisał. Więc na wszelki wypadek zastrzegam sobie prawo autorskie do tegoż pomysłu.

Post Post Scriptum
Drodzy Goście mojego blogu! W ślad za sugestią komentatora piszącego pod nickiem @ŻYWICA, od dnia dzisiejszego postanowiłem komentować tylko wpisy ludzi dobrej woli, czyli mi życzliwych i do głębi rozumiejących przekaz moich notek, a także wychodzących naprzeciw moim oczekiwaniom, - merytorycznie odnoszących się do moich koncepcji. Nie znaczy to wszakże, iż nie będę odpowiadał na komentarze krytyczne do tego, co w notce napisałem. Otóż będę na takie komentarze odpowiadał, wszakże pod warunkiem, że będą to komentarze merytoryczne i napisane w kulturalnej formie, bez napastliwej agresji, a także bez wulgaryzmów, inwektyw i bezzasadnych pomówień. Od dzisiaj nie będę już odpowiadał na chamskie zaczepki, zaś komentarze hejterskie, obraźliwe, pretensjonalnie namolne i niedorzeczne, a także niezwiązane z tematem notki będę kwitował milczeniem. Niech sobie ich Autorzy piszą…, ale na Berdyczów. Nie chcę broń Boże nikogo urazić, bądź zlekceważyć, ale mam już swoje lata i szkoda mi zdrowia na przekomarzanie się z ludźmi złej woli, którym z jakichś powodów zależy tylko i wyłącznie na tym, żeby mi dołożyć, oszkalować, zemścić się za coś, bądź przyłapać na kompletnie nieistotnych dla sprawy drobnostkach. Zostawiam sobie wszakże margines możliwości sprostowywania komentarzy ewidentnie kłamliwych, fałszywie oszczerczych, bądź insynuujących fakty niezgodne z rzeczywistością. Licząc na okazanie mi zrozumienia pozdrawiam Państwa serdecznie, Krzysztof Pasierbiewicz (Echo24)

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura