Sasanka Sasanka
1658
BLOG

Komorowski - Dunki to kaszaloty

Sasanka Sasanka Polityka Obserwuj notkę 9

Bronisław Komorowski jakiś czas temu spotkał sie z rzeszowskimi studentami. Mówił o różnych kwestiach, ale moją uwagę zwróciła jego wypowiedź wypowiedź dotycząca równouprawnienia i urody kobiet. Wklejam akapit z GW:

"Dyskusja po jego wykładzie zahaczyła o równouprawnienie kobiet i mężczyzn. Jedna ze studentek opowiedziała, że nie chciano jej przyjąć do straży pożarnej, dlatego tylko, że jest kobietą. Komorowski tłumaczył, że równouprawnienie jest ważne, ale trzeba pamiętać, że są zajęcia nieodpowiednie dla pań. I opowiedział, że gdy był wiceministrem obrony narodowej, pojechał do Danii. Tam chciał koniecznie zobaczyć statek marynarki, na którym służyły także kobiety. Nie mógł zrozumieć, dlaczego taka sytuacja nie budzi tam żadnych problemów. - No i w końcu mnie tam zawieźli i pokazali. Wtedy zrozumiałem. Dunki nie są najpiękniejszymi kobietami, a to były... kaszaloty - śmiał się." ( http://rzeszow.gazeta.pl/rzeszow/1,34975,6656433,Komorowski__pamietajcie__kto_was_straszyl.html )

W moim odczuciu to kolejny strzał w stopę. Pamiętam, że kilka dni temu stawałam w obronie żony Komorowskiego, bo wydawało mi się, że jej tusza nie powinna być używana jako broń przeciwko samemu kandydatowi. Okazuje się jednak, że sam Komorowski chętnie używa argumentów w tym stylu. Trudno mi uwierzyć, że polityk aspirujący do najwyżej funkcji w państwie może się publicznie wypowiadać w ten sposób.

Sasanka
O mnie Sasanka

Sasanka w naturalnym środowisku występuję od Europy po środkową Azję. Wszystkie występujące w środowisku naturalnym odmiany Sasanki są pod ochroną.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka