Taniec dla wezyra?
Taniec dla wezyra?
Szamanka Szamanka
2656
BLOG

Słowianki ruszają genami mamy

Szamanka Szamanka Kultura Obserwuj notkę 178

 

 
Ponieważ miałam  wyrobione pojęcie o muzyce, dziś dochodzę do wniosku, że się nie znam.
Zacofanie wzięło górę.
http://admin.salon24.pl/fckeditor/editor/images/spacer.gif
Miałam także pojęcie o tym, jakie są polskie kobiety.
Polki może i różnią się od innych Europejek, ale uważałam, że raczej na plus.
Tymczasem dziś posłuchałam takiej ...piosenki ( przepraszam koneserów za nadużycie określenia "piosenka").
I obejrzałam, jak Słowianki ruszają tym,  co im mama w genach dała.
 
 
Od wielu lat jeżdżę  samochodem po Europie. Pamiętam czasy, kiedy wzdłuż każdej drogi w Polsce i Czechach stały dziewczyny. Skąpo ubrane, kolorowe, jak pawie, wulgarny makijaż i zawsze w spódniczce. Zatrzymywały samochody i oferowały, to, co mama w genach dała.
Już w piątek wczesnym popołudniem sznur samochodów z niemieckimi rejestracjami przejeżdżał przez granicę.
 
Słowianki były  przygotowane.
Pracowały w weekendy, w przyczepach campingowych, samochodach, albo wsiadały do Tira i "w drodze" załatwiały frajera. Wysiadały za jakieś 20 km.
Podjeżdżał osobowy samochód i zabierał swą własność. One nie pracowały na własny rachunek. Miały opiekunów, brutalnych i żądnych forsy.
Kiedy połączenie z Polską i Czechami przejęła autostrada, spotyka się Słowianki na dużych parkingach.
Czyżby ten geszeft się skończył, albo był zagrożony upadłością?
I trzeba było wysłać dziewczyny do Austrii, by zrobiły Polsce reklamę?
Nie Polsce. Słowiankom, oferującym ciało.
Kopenhaga stoi otworem. Dobrze działa taka reklama.
Czy będzie to kolejne osiągnięcie naszego 10.lecia w unii, nie wiem.
 Wiem, że temat panienek z polskich dróg wrócił.

Zobacz galerię zdjęć:

Słowiańska oferta?
Słowiańska oferta?
Szamanka
O mnie Szamanka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura