sine sine
557
BLOG

Kolejna odsłona polskiego antysemityzmu

sine sine Polityka Obserwuj notkę 24

Pomogli tysiącom Żydów, w nagrodę mają obniżone emerytury - donosi Onet.

Przeczytawszy ten tytuł pomyślałem w pierwszej chwili, że nasz rząd faszystowski obniżył emerytury nielicznym, żyjącym jeszcze polskim Sprawiedliwym wśród Narodów Świata. A może ich potomkom?

Ale z dalszej lektury dowiedziałem się, że chodzi o bohaterów akcji MOST.  

Wizja głodujących na starość Gromosława Czempińskiego i Jerzego Dziewulskiego bardzo mnie przygnębiła.  

Demokratyczne organizacje humanitarne działające w naszym kraju powinny się czym prędzej zwrócić do rządów Izraela i Rosji o wyrównanie strat poniesionych przez bohaterów akcji MOST.  

Z Onetu nie dowiedziałem się niestety, jak wygląda obecnie sprawa emerytur panów Bagsika i Gąsiorowskiego. 

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/operacja-most-tysiace-zydow-przewiezionych-z-zsrr-przez-polske-do-izraela/f11k50e

sine
O mnie sine

Nic ciekawego

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka