sine sine
187
BLOG

Preferencje dżentelmena

sine sine Obyczaje Obserwuj temat Obserwuj notkę 11

Radek Sikorski, mimo starannej choć krótkiej edukacji oksfordzkiej, dżentelmenem nie został.

Świadczy o tym dobitnie jeden z jego ostatnich tłitów:

Radosław Sikorski MEP  

@sikorskiradek·

13 g.

Coming out 2.0. Od @beatamkwolę niemiecką lesbijkę @TerryReintk a od @BeataKempa_MEPwolę MEP @katarinabarley. A Państwo z kim wolelibyście pójść na kolację? 

Z tego mogą być kłopoty. I to bynajmniej nie w małżeńskim stadle naszego MOP-a – przepraszam - MEP-a. Mogą być kłopoty we frakcji EPL ze względu na urażoną ambicję MEP-ki Magdaleny Adamowicz. Mogą też być kłopoty z frakcją Postępowego Sojuszu Socjalistów i Demokratów, do której należy Sylwia Spurek.  

Ja rozumiem, że Radek może się obawiać kolacji z wdową, bo to generuje koszty, szczególnie gdy w grę wchodzi wdowa z bogatej rodziny. Ja rozumiem, że Radek może się obawiać kolacji z wegetarianką, bo jaki smakosz chciałby sobie drastycznie ograniczać menu? Ale były dyplomata powinien być delikatniejszy.  

O jawnym przedkładaniu opcji niemieckiej nad opcję polską nie wspominając.  

Nie wspominając też o urażonym ego koleżanek; Elżbiety, Ewy, Danuty, Joanny i Róży 

Ja wolałbym pójść na kolację z Anną. Mam słabość do pojlisze mamełe. Z tym, że koszty dzielimy na pół.  


sine
O mnie sine

Nic ciekawego

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości